Kenshiro Hanae

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down

Kenshiro Hanae

Témanyitás  Jiraiya on Pént. Dec. 30 2016, 22:29

Kenshiro Hanae Saját Technikáinak és Mérgeinek Listája



Japán Név: Kakusha no Fuan
Magyar Név: Rejtett Lékelés
Kézjel: ???
Típus: pecsét
Chakraszint: B
Besorolás: 300

Leírás: A használó a technika segítségével létrehozhat egy pecsétet az ellenfele testén, persze ha csak történt fizikai érintkezés a használó és a célpont között. A pecsét létrejötte után, úgymond "léket üt" az ellenfél chakrahálózatán, és a pecséten át a célpont chakrája elkezd kiszivárogni a testéből. A szivárgás nem a leggyorsabb, így bár több időbe telik, míg a célpont jelentős chakraveszteséget veszt, azonban kevésbé feltűnő emiatt, mivel nem okoz gyors erőváltozást, így az ellenfél talán a legvégső pillanatokban veheti csak észre, hogy miért fárad gyorsabban a kelleténél. Ha a technikát nem hatástalanítják időben, akár képes végezni is a célponttal, hisz a pecséten keresztül kiszivároghat az ellenfél akár teljes chakramennyisége is. A technika gyengepontja, hogy roppant érzékeny a pecsét, és a testből kifele szökő chakra nem okoz neki gondot, ám ha valaki a pecséten belüli területről juttat a testbe chakrát, az képes összeomlasztani a technikát (mintha csak visszafordítanánk a véráramlást az emberi erekben), így "feltörve" azt. A pecsét mérete nagyjából 2-2,5 centi, így elég apró, emiatt érdemes olyan helyen megcélozni az ellent ahol nem veszi egykönnyen észre, pl hátán, lábán.

Pecsét kinézete:

Chakra szivárgásának mértéke:
D Szintű ellenfél --> Körönként -12%
C Szintű ellenfél --> Körönként -8%
B Szintű ellenfél --> Körönként -5%
A Szintű ellenfél --> Körönként -3%
S Szintű ellenfél --> Körönként -1%

___________________________________________

Japán név: Deddomanzu Kakurega
Magyar név: Holtak Búvóhelye
Besorolás: B (tárgy) & A (élőlény)
Chakra: 450 (tárgy) & 600 (élőlény]

Leírás: A használó képes a saját testét (vagy másét) egy pecsét segítségével más testébe "rejteni". Bár hivatalosan ő a pecsétben van, mégis gyakorta használatos valamilyen friss emberi holtestbe, vagy egyéb chakraérzékeny tárgyba pecsételni. A jutsu segítségével a használó elrejtheti magát akár a szenzor ninják ellen is ugyanis a pecséten át nem érzékelhető a használó chakrája, és látszatra nagyon hasonlít egy egyszerű tároló pecsétre. Eme technikával bár nem mozgathatjuk azt a személyt, akin a pecsét van, ám könnyen elrejtőzhetünk bárki elől, esetleg könnyebben beszivárogtatunk valahova, ha a holtestről tudjuk, hogy a célhelyre ér. A pecsét nagy hátránya, hogy csak külső hatásra képes a személy megidéződni, vagy több chakrát használva feloldani a pecsétet (természetesen belülről), mint amivel létrehozta azt, amiután az idézésnél hasonlóan a használó ilyenkor is egy füstfelhőben jelenik meg. Az utóbbi kijutás csak akkor sikerül, ha a használó ismeri a technikát. A pecsétbe zárva, bár nem látjuk a kinti világot, hallani, és érzékelni tudjuk a környezetünket. A nevével ellentétbe a pecsétet létre lehet hozni élő emberen is, de ha ez olyan személyen történik, aki ebbe nem ment bele, az könnyen észreveheti, hogy mi történt. Ha a pecsétet feltörik és nem feloldják, a lepecsételt személy akár az életét is vesztheti, esteg ha szerencséje van csak komolyabban megsérül. Bár a chakralényünk van lepecsételve, a chakrát nem oszthatjuk meg azzal a személlyel, akibe lepecsételtek!

Erősség: A technikával így a rejtőzködő személy teljesen elfedheti magát a Szenzorok elől és képes lehet bárhova bejutni

Hátrány: A lepecsételt a pecsét feltöréskor súlyosan megsebesülhet vagy meghalhat, valamint az elsajátítás is nagyon veszélyes

Kézjelek: Majom - Ló - Tigris - Ló - Nyúl - Kos - Ló - Majom - Kos

__________________________ 

Japán név: Kaori Kakaku no Jutsu
Magyar név: Illatár technika
Szint: D
Chakra: 140

Leírás: Egy speciális rejtőzködő technika, amely a szaglásra specializálódó nyomkövetők ellen hatásos. A használó előzőleg felszereli magát valamilyen növény/tárgy illat kivonattal (vagy egyéb tárgyal, ami rendelkezik a kellő illattal (pl. fenyő illat eléréséhez, fenyőtű)), amelyet a technikát megelőzően megiszik, vagy megeszik. A használó a chakráját a gyomrába juttatva az illatanyag segítségével egy különleges párlatot fog létrehozni, amely után a használó teste minden egyéb illatát/szagát átveszi, és ezentúl csak a párlat szagával megegyező illat fog kibocsájtódni (még a légzése is rózsa illatú például, ha rózsapárlattal használja a használó). A használót a technika után szag alapján, már képtelenség megtalálni, legyen a nyomkövető ember, vagy állat.

___________________

Japán név: Hanketsu
Magyar név: Ítélet
Besorolás: A
Típus: Több Szinten Elzáró Pecséttechnika Sorozat
Leírás: Az Ítélet egy három lépcsőfokos Pecsételő technika, mely lehetővé teszi számunkra az ellenfelünk megbéklyózását, és chakrájának elzárását. A Hanketsu lépcsőfokai: a megbéklyózás (Chēn keimusho), a leszívás (Amimono no katamari), és a célpont kivégzése (Jiko ken'o). A technika lépcsőfokai csak együtt alkalmazhatóak, mivel külön-külön igen körülményes a használata, tekintve hogy a Chēn keimusho-n kívül mindegyik technikának van némi előfeltétele, mely az előtte lévő technika nélkül igen nehezen végrehajtható.
 
1.lépcső:
Japán név: Chēn keimusho
Magyar név: Lánc Börtön
Besorolás: B
Chakraszint: 300
Leírás: A technikával egy előre elkészített tekercsbe, chakraérzékeny láncokat pecsételve, képesek vagyunk azt előidézni és azzal körbetekerni az áldozatot. A pecsétből kitörő láncok folyamatos kapcsolatban állnak a pecséttel, így a láncok megfeszülnek de a pecsét és a tekercs nem mozdítható el a helyéről a felszabaduló chakra energiája miatt, így a tekercset és a láncokat is csak tiszta chakrabehatásra és/vagy elemi erejű csapással lehet elmozdítani a pecsételés pontjától. (Tehát sem a lánc sem a pecsét nem mozdul el) Ez a hatás addig fennáll, amíg a pecsételő fel nem oldja azt.

Beépítés a Folyamatba: A technikához szükségünk van négy tekercsre, melybe előzőleg el kell zárnunk egy-egy hosszabb, tüskékkel kivert, chakraérzékeny fémből készült láncot, és amiket el kell helyezni nagyjából négyzet alakban az áldozat körül tetszőleges távolságban (ami nem haladhatja meg a lánc hosszának 1/3-át). A technika aktiválásakor a tekercsekben lévő lánc nagy sebességgel a központban elhelyezkedő célpontot körbevéve gúzsba kötik (ha nem reagál elég gyorsan), és a tüskés láncok emellett fel is sérthetik. Ha egyszer elfogott igen nehéz kiszabadulni, ugyanis a chakránk segítségével a láncok szilárdságát viszonylag könnyen képesek vagyunk megnövelni, így akit elkapunk nagy eséllyel már mozdulni sem képes. Természetesen a láncok egy része a tekercsekhez van rögzülve, ám amíg a tekercs meg nem semmisül, a lánc szorosan azon a ponton marad. (magas szinten chakrából készült láncokat is készíthetünk, de így jóval több chakrát emészt fel, ám nincs „röghöz kötve” a technika)
Megjegyzés: Az áldozatnak nem kell teljesen a láncok középpontjában lenni, mivel a láncok mozgathatók, a folyamathoz és a lefogás hatékonyságához viszont mind a négy lánc megléte szükséges!
 

2.lépcső:
Japán név: Amimono no katamari
Magyar név: Röghöz kötés
Besorolás: A
Chakraszint: 600
Leírás: Egy magas szintű pecséttechnika, amely az előző jutsu kiteljesedése. Az előre elkészített pecsétből Chakra érzékeny drót, vagy lánc tör elő, - magasabb szinten a használó létre tud hozni színtiszta chakrából álló láncokat is - amely kapcsolódva az áldozat testéhez, kiszívja annka chakráját.

Beépítés a Folyamatba: Miután ellenfelünket a Chēn keimusho segítségével mozgás képtelenné tettük a következő lépésként egy újabb tekercset, egy drót segítségével a célponthoz „kapcsolunk” (elég csak a drótnak kapcsolatba lépnie a testtel), majd a technika aktiválása után a dróton keresztül a célpont chakráját elzárjuk az előttünk fekvő tekercsbe. A technika ezen része magas szintű chakrakontrollt, és az ellenfél chakrájának az ismerete szükséges, így lényegében szenzor ismeretek tudása ajánlott a megkezdéshez, mivel a chakrakontroll náluk a legprecízebb. A technika segítségével akár csupaszra is szívhatjuk ellenfelünk, ám egy nagy chakrával rendelkező személy esetén ez a folyamat túlontúl sokáig is eltarthat. Az így kinyert chakrát később fel lehet használni kutatáshoz, vagy egyéb célokra.

Kinyerhető Chakra
D Szintű Ellenfél --> -50%/kör
C Szintű Ellenfél --> -40%/kör
B Szintű Ellenfél --> -30%/Kör
A Szintű Ellenfél --> -20%/kör
S Szintű Ellenfél --> -10%/kör

3.lépcső:
Japán név: Jiko ken'o
Besorolás: A
Chakraszint: 500
Magyar név: Önmarcangolás
Leírás: A technikával egy előre elkészített pecsétbe zárt chakrát képes a pecséttel együtt felrobbantani a használó, ami általánosságban azzal jár, hogy a megpecsételt felületet is felrobbantja. A Robbanás a chakra mennyiségétől függ, lehet akár 100 méter nagyságú is.

Beépítés a Folyamatba : A technika befejező és egyben kivégző technikája, amely során a technika összegyűjtött chakrát összesűrítjük, majd a célszemélyre irányítva felrobbantjuk a chakrát (természetesen ehhez a tároló tekerccsel együtt, így minden alkalmazásnál újabb tekercsek szükségeltetik). A robbanás erőssége az elszívott chakra minőségétől és mennyiségétől függően változik.
Sima és elemi ch: egy átlagos robbanást okoz, melynek ereje exponenciálisan nő a tekercsben tárolt ch mennyiségtől függően
Orvosi ch: jóval gyengébbé teszi a robbanás erejét, mint az átlagos ch. Az ereje nagyjából 3/5-de.
Sötét ch: egy kifejezetten pusztító és nagy erejű robbanást hoz létre, mely bár nem úgy néz ki, mint egy átlagos robbanás, de jóval hatékonyabb. Lényegében egy nagy erejű sötét ch kitörés, mely igen rövid időn belül képes elemészteni szinte bármit. A robbanás sugara szabályos gömböt alkot, és mértéke a tekercsben tárolt ch-tól függ.
________________

Japán név: Hari
Magyar név: Akupunktúra
Besorolás: A
Chakraszint: 500

Kézjelek: Tori (Madár), Uma (Ló), Tora (Tigris), Tori (Madár), Inu (Kutya), U (nyúl) // kiegészítő: Hitsuji (Kos), Tatsu (Sárkány) //
Leírás: Ez a technika egy magas chakrakontrollt igénylő bonyolultabb támadás. A használó chakrájából különleges, szabad szemmel is látható chakratűket hoz létre, amelyet az ellenfele felé hajít. A tűk maguk, bár chakrából vannak, igen veszélyesek, mert hasonlóan működnek, mint az igazi fémből készült modellek, csak éppenséggel ezeket a shinobi maga alkotja. Alapjáraton a tűk maguk, csak sérülést okoznak az ellenfélnek, ám magasabb szinten akár tovább is fejleszthetjük ezt, technikát. A jutsu kézjeleit kiegészítve a technika magasabb szintű hatásfokot hoz létre, amely során a chakratűket képesek vagyunk akár az ellenfél testében is megnövelni (szimplán megnyúlik, vagyis nem deformálódik), amely így átdöfi amaz testét, és ha elég ügyesek vagyunk, akár a földhöz is szögezhetjük. Fontos megjegyezni, hogy nagy eséllyel az így okozott sérülések, ha csak nem létfontosságú szervet döfnek át, nem lesznek halálosak, hisz lényegében mindössze egy tű szélességű sérülés okozódik, ám roppant veszélyes is lehet egy képzett shinobi kezébe. A tűket a kezünkbe hozzuk létre, egy technikával nagyjából 10-12 darabra valót alkotva, ám több chakra bevitellel többet is alkothatunk.

_________________


Éjcsepp // Yoru no doroppu
Leírás: Már-már fekete színű, sűrű, gennyszerű folyadék, mely kis dózisban is, már könnyen halálos lehet az áldozatnak. Ez egy igen erős vérméreg, amely a vérbe jutva úgy kezd el viselkedni, akár egy daganat (a közelben lévő sejteket megtámadva sokszorosítja önmagát), azzal a különbséggel, hogy eme anyag a vörösvérsejteket támadja meg. Az éjcsepp nagyon hasonlít egy vírusra, mert miután megtámad egy vérsejtet egy kémiai folyamat lezajlása során a méreg reprodukálja magát, amely után újabb vérsejteket támadnak meg. A szer nem csak attól veszélyes, hogy a vér oxigénszállítási szintje csökken, hanem azért, mert a folyamat lezajlása során nem minden anyag alakul át, a végtermék ugyanis egy kissé savas végtermékké áll össze, amely szépen lassan elkezdi kikészíteni a vérereket. A méreg terjedése jól nyomon követhető, ugyanis ezeken a területeken a vér zöld árnyalatúvá válik (illetve a vér folyása is lassul, mivel a méreg fajsúlya nehezebb a sima vérsejteknél. A legnagyobb veszélyt mégiscsak a savas melléktermék okozza, amely szépen lassan átrágja magát az érfalon, mely elején még csak kissé zsibbadó hatású, de olyan 5-6 perc múlva nagy kínok közepette a bőr fel is repedhet szabad utat adva a vérnek a külvilág felé. A méreg végstádiumba a legbrutálisabb mind a célszemélynek, mind a körülötte állóknak, ugyanis a fertőzött vér az agyba jutva közvetlenül a létfontosságú idegeket is sértheti, károsíthatja, így ha az áldozat még él, nagy valószínűség szerint itt üvölt a legjobban. A halál általában akkor áll be, mikor vagy az agy roncsolódik már túlságosan el, vagy az áldozat elvérzik (gyakorta a testnyílásokból, és a szemek mellől is vér kezd folyni a végstádium során, hisz a méreg a hajszálereket sem kíméli, és ezek nem bírják olyan sokáig, mint a fő artériát.
Ellenszer: nincs ismert gyógymód rá, az egyetlen enyhülést a vér állandó (ph) semlegesítése okozhatja csak, ám mivel a vér egy idő után teljesen felemésztődik (a „vírus” által), az agyba már nem jutna el elegendő oxigén, így az áldozat ugyanúgy meghalhat. Azonban, ha a fertőzött területet időben kezeljük, mielőtt jobban szétterjedhetne (legyen szó speciális orvosi technikáról, vagy az adott testrész levágásáról) a méreg, már nem képes tovább terjedni.
 
--=Besorolás=--
Szint: A???
Hatása: Sejtméreg
Típusa: Fegyverméreg
Hatóideje: Azonnali

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Alkony // Higure
Leírás: Színtelen, szagtalan, íztelen teljes mértékben vízszerű folyadék, mely az emésztőrendszerbe jutva igen hamar képes felszívódni. Ez a méreg nem kifejezetten gyorsan ható méreg, van hogy közel egy hét múlva fejti ki a valódi hatását, éppen ezért nem olyan könnyű felismerni ki kapta el, és ki nem, főleg azért mert a végstádiumba produkál csak tüneteket. A méreg addig nincs hatással a szervezetre, míg le nem bomlik (bármelyik szervbe képes „belefészkelődni” ez idő tájt, de legtöbbször az áldozat veséi megpróbálják kiszűrni a véráramból, ám mivel kipisilni már nem tudja (legalábbis nem a teljeset) így legtöbbször ebben a szervben található a legnagyobb koncentrációban), amely során erős sejtmérget „fecskendez” a szervezetbe, amely megtámadja az idegeket, főképp az agyban találhatóakat. A méreg a bomlása közben előfordul, hogy az áldozat rosszul lesz, és elkezd epét hányni, vagy épp egyszerűen annyira émelyeg, hogy nem képes lábra állni. Ez az első jelek, amely a mérgeződésre utalhat. Amennyiben az idegeket megtámadta, az anyag teljes mértékben szétroncsolja őket, így nagy eséllyel teljesen elpusztítva az élethez szükséges „ösztöneinknek”, ami során az áldozat szörnyű kínok között elhalálozik. Igen kegyetlen módja a lakosság megcsapolására, ugyanis 10-12 liter ebből az anyagból egy kisebb falu teljes ivóvíz készletének megmérgezésére elegendő, bár az is igaz, hogy ennek az adagnak az elkészítése akár hónapokig is eltarthat, de mivel a szert nem (vagy legalábbis nagyon nehezen) lehet csak kimutatni, így igen hasznos tud lenni (mondjuk Kirigakure elpusztítására >.>)
Ellenszer: Nincs ismert gyógymódja, az egyetlen esély a túlélésra a vér teljes, alapos megszűrése, és a megfertőzött szervek eltávolítása, de körülményesen kell végezni, mivel kis mértékben is halálos lehet a szer.

--=Besorolás=--
Szint: A-S???
Hatása: Ideg, Sejtméreg
Típusa: Italméreg
Hatóideje: Hosszú

_________________
° Hiroto Yukionna, Tottori Shinko, Matsuhito Shinroku --> Cukorkacsapat 2.0
° Kenshiro Hanae --> Újra elveszve... 
° Kureiji Hanaro --> Minden kezdet nehéz
° Rui --> A Fájdalmas Jóslat: Élet
° Yoshitaro --> A Fájdalmas Jóslat: Halál
° Akira --> "Tartozni valahová..."
° Saigo --> Egy "B" szintű küldetés
° Abuso --> Homokszív
° Kawachi --> ???
° Datara --> Nawabare no Jutsu
avatar
Jiraiya
Mesélő

Specializálódás : Mekkenteni a mekkenthetőt

Tartózkodási hely : Félkarú Rablózik valahol


Adatlap
Szint: S
Rang: Kiégett Játéktechnikus
Chakraszint: Kecske :|

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.