Sans folyó

2 / 6 oldal Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Rabada Genkou on Kedd. Feb. 28 2012, 18:22

Genkou beljebb invitálta újdonsült barátját és leült az egyik székre a pultnál.
- Én egy adag rament kérnék ha lehetséges. - mondta és közben a pultot vizsgálgatta.
Genkou elgondolkozott egy kicsit. Hihetetlen nagy szerencséje volt mert nemrég tért vissza a faluba és máris egy újabb baráttal gyarapodott az ismerősei száma. Vajon Natsu mit fog enni?
- Te mit kérsz? - kérdezte Natsut.
Kivett egy eldobható evőpálcát az előtte található kis tálból és szórakozottan eljátszott vele. Egészen addig, amíg meg nem érkezett a rendelése. Ekkor azonban "átváltozott" emberből valami bélpoklos zabagéppé. Hihetetlen sebességgel nekiesett a kis tál ételnek ami néhány perc múlva már relytélyes módon nem volt a tálban.
- Még egy ilyet - mondta újra emberré "változva".
Arrébb tolta a tálat és csendesen figyelte újdonsült barátját. Valamiért nagyon érdekelte őt Natsu. Kicsit relytélyes srác.




( Bocsánat a késésért )
avatar
Rabada Genkou
Játékos

Taijutsu Pontok : 30

Tartózkodási hely : Ahol nyulak vannak ^^


Adatlap
Szint: C
Rang: Genin
Chakraszint: 275

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Sanagi Natsu on Hétf. Szept. 03 2012, 22:47

A megbízótól nem sok mindent sikerült megtudniuk. Azonban Natsu új dolgot fedezett fel. Habár őt nem zavarta különösebben az öreg lekezelő modora - amit jelenleg nem akart osztályozni - viszont az őket kísérő jounint annál inkább. Érdekes volt látni, ahogy harag gyúl a nő szemében. Az összeesküvés elméletbe ugyan nem nyomott semmit ez a dolog de ettől függetlenül tetszett neki, hogy nem rejti el az érzelmeit egy hideg maszk mögé. Végül gyakorlatilag egy-két szóból letudták a formaságokat, majd miután elhagyták az irodát a komornyik közölte a küldetés fontosabb adatait, amik a hasznukra lehetnek. Összegezve a dolgokat gyakorlatilag nem volt más dolguk, mint a rablók előtt odaérni, elrejtőzni és lecsapni rájuk. Na igen ám azonban a folyó közelében nem igazán volt lehetőség a bújócskára. Ami mögé pedig el lehetett bújni, az annyira szánalmas volt, hogy rögtön kiszúrták volna őket. A genin ugyan nem ismerte az egész folyó szakaszt, de a kétség ott motoszkált benne, hogy máshol se jobb a helyzet. Bárhogy is legyen, addig nem tudják meg, míg oda nem érnek. Együttes néma beleegyezéssel rohantak tovább a folyóhoz, ahová megérkezve, nos tényleg nem sok lehetőség akadt az említett terv kivitelezésére. De akkor mi legyen? Még ha gyanakodott is a senseiben mégis csak neki volt a legtöbb tapasztalata hármuk közül. Ezen tudás birtokában, pedig szóvá is tette a dolgot.
- Mester. Nem akarok vészmadár lenni, de van nekünk konkrét tervünk az elkövetők ellen?
A fontos küldetés miatt érzett szorongása elfeledtette vele az olykor akadozó kommunikációs képességét az idegenekkel szemben. Bár a tanárnő már nem igazán volt idegen hisz, még ha gyanakodott is rá és nem is nagyon beszélt vele pusztán pár órára volt szüksége, hogy hozzá rázódjon a társaságában lévő új arcokhoz. Meg kell hagyni fura egy dolog ez.
avatar
Sanagi Natsu
Játékos

Tartózkodási hely : Buried in the sand


Adatlap
Szint: D
Rang: Genin
Chakraszint: 140

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Tessei on Szer. Szept. 05 2012, 09:28

Nem kapunk túl sok információt. Elrabolták a megbízó gyerekét, tudatták a követeléseiket, amiket az apa nem hajlandó teljesíteni. Ez aztán a szeretet... Viszont nem azért vagyok itt, hogy a fickó családi életével foglalkozzak. Majd ha teljesítettük a küldetést, akkor ráérek lehordani a pasast. Mivel eléggé ellenszenvessé vált a megbízó, nem szólok semmit, amíg az épületben tartózkodunk. Majd elindulunk a megbeszélt helyre. Csendben követem a Sensei-t, hátha most már előadja nekünk a tervét, vagy valamit mond a feladatunkkal kapcsolatban. Elvégre, ne én oldjak már meg mindent, most már szedje össze magát a kunoichi is... A társam kérdésére hevesen bólogatni kezdek, úgy néz ki, egy rugóra jár az agyunk.
- Egy terv mindig jól jönne! - bököm ki én is
avatar
Tessei
Játékos


Adatlap
Szint: D
Rang: Genin
Chakraszint: 125

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Tobi on Szer. Szept. 05 2012, 18:39

//Ti se gondoltátok komolyan, hogy az NJK jounin fog előállni egy tervvel. A ti kalandotok, egy NJK-nak nem oszthatok ki chakrát. Very Happy//

A vezetőtök még mindig forrongott a dühtől, amikor elhagytátok a kúriát. Arca teljesen eltorzult, és amikor elsétáltatok egy nagyobb szikla mellett, mi az erdő és a folyó irányát hivatott táblával jelezni, ütésre emelte öklét. Az ütés romboló erejű volt, a szikla kettéhasadt, és a szikla mögött elterülő kis rét néhány fűcsomója szinte a levegőbe emelkedett a megerősödött szél hatására. A nő végül sóhajtott egy mélyet, pár másodpercet követően már ismét mosolyogva tekintett rátok.
A folyó mentén sétáltatok, és igaz, még közel sem vagytok az estéhez, elértétek a nagy sziklát, melytől két mérföldnyire van a találka hely nyugat felé. Mondandótokra felemelte tekintetét, majd gúnyosan mosolyogva megrázta mutatóujját.
- A Kazekage utasított, hogy hagyjak nektek teret a küldetésre, és csak akkor avatkozzak bele, ha veszélyessé fordul a helyzet. - Magyarázta a lány, majd tovább ment a megadott irányba.
- Persze, ha a tervetek része vagyok, akkor segítek, de az oroszlánrész a tiétek fiúkák. - Tette még hozzá ugrándozva, szinte olyan érzés keltve, mint egy kislány aki a rétre indul virágot szedni.


//PM-ben megbeszélhetitek a stratégiát, a tervet, ahogy tetszik, és a következő reagban álljatok elő vele. //
avatar
Tobi
Inaktív


Adatlap
Szint: S
Rang: Jounin
Chakraszint: Nem túl sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Sanagi Natsu on Szer. Szept. 12 2012, 11:52

Kész vége slussz passz mind itt véreznek el. Bár senki se mondta, hogy egy sereggel állnak szemben Natsu kezdett a gatyájába tojni létszámtól függetlenül. Már pedig nem lett volna jó, ha most itt elkezd tojást rakni. Jobb választás híján követte a jounint miközben Tesseiel igyekezett konzultálni.
- Ha így áll a harchoz is nem sok esélyünk lesz. Tudom, hogy nincs értelme reszketnem rögtön az elején, amikor nem tudom milyen erős ellenfelekkel állunk szemben, de addig úgy se marad abba, amíg nem állunk az akció előtt. Ha meg tudnánk lepni őket valahogy, és el tudnánk érni, hogy ne mozogjanak akkor távolról könnyedén el tudnám intézni őket. Viszont ahhoz, hogy ne mozogjanak, szükségem van a mérgemre, ami pár másodpercig sakkban tarthatja őket, de ahhoz közel kellene mennem. Nem tudnál tenni valamit ez ellen?
Szinte már esdeklően nézett a geninre, bízva abban, hogy ő lesz az, aki fényt hoz a sötétségbe és olyan pofás megoldással áll elő, ahol Natsu teljes egészében kamatoztathatja fémhajigáló képességeit.
avatar
Sanagi Natsu
Játékos

Tartózkodási hely : Buried in the sand


Adatlap
Szint: D
Rang: Genin
Chakraszint: 140

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Tessei on Szer. Okt. 03 2012, 10:21

Csendben figyelem ahogy a nő dühöng, majd amikor elmondja, hogy miért van itt, bólintok egyet.
- Nos, ha csak besegíteni va itt, akkor lenne is egy ötletem. Mivel emberrablókról van szó, tárgyalunk velük. Pontosabban csak Ön tárgyal, Sensei. Natsu és én elrejtőzünk a környéken. Az álpénzt semmiképen se adja oda, amíg meg nem vizsgálta a gyereket. Pontosabban, addig amíg a gyerek nincs elég közel magához, addig ne adja oda a táskát. Ha a kölyök közelébe ér, akkor ragadja magához és vigye el a környékről, helyezze biztonságba. Ekkor jövünk mi! Amint a gyerek magánál van, mi előugrunk és a rablókra támadunk. Lecsapjuk őket, majd a foglyainkkal együtt vissza megyünk a megbízóhoz. Milyen terv? Fantasztikus vagyok, vagy fantasztikus vagyok? - kérdezem egy hatalmas vigyorral az arcomon.

//Elnézést a késésért!//
avatar
Tessei
Játékos


Adatlap
Szint: D
Rang: Genin
Chakraszint: 125

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Tobi on Szer. Okt. 03 2012, 21:25

A lány mosolyogva bólint felétek, úgy tűnik tetszik neki a terv, és a kivitelezésre is megvannak a megfelelő eszközök. Igaz a nap fénye már nem vakított, de még látható volt a horizonton, felkészülni bőven van időtök, jobb várni, mint kapkodni. Jobbra tőletek két nagyobb szikla van a tó mellett közvetlen, de az az úttól öt méter, a másik oldalon kisebb bokrok vannak, de nagyobb az észrevehetőség aránya, mégis közelebb van. Látszólag a kísérőtök is elmélkedik, lehet neki is eszébe jutott valami.
- De aztán kapjátok el őket fiúkák, mint mondtam randim lesz, hogy néznék ki sebekkel? - Kacsintott a lány, ti pedig már eleve sajnáltátok az udvarlót, látván mit tett a Jounin nemrégen a sziklával.
- Mi lenne, ha csapdát állítanánk? - Vetette fel az ötletet, majd rátok emelte tekintetét.
- Én nem értek hozzá. - Rántotta meg a vállát végül, de azért egy huncut mosolyt megeresztett.
- Mr. Fantasztikus kitalál valamit, addig Mr. Negatív hozzáállás átgondolja hogyan csaptok le az ellenségre. Én pedig a megérdemelt pihenőmet töltöm ott a sziklákon. - Nyújtózott egyet egy ásítás kíséretében, majd ha rosszallóan néztek rá a nevek és a hozzáállás miatt, ismét szóra nyitja ajkait.
- Most mi van? Én egy gyenge nő vagyok. - Mondta, majd odasasszézott a kövekhez, maga alá terítette taktikai mellényét, és ahogy mondta, lepihent.
avatar
Tobi
Inaktív


Adatlap
Szint: S
Rang: Jounin
Chakraszint: Nem túl sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Sanagi Natsu on Pént. Okt. 12 2012, 12:37

Natsu őszinte bámulattál nézett csapattársára és majdnem ugyan annyira gyanakvón az őket kísérő jouninra. Gyanakvón, hogy vajon egy ilyen lusta valaki miként lehetett ilyen magas rangú beosztott. Érthetetlen ez annyi szent. Mindenesetre a genin bőszen bólogatott Tessei ötletére, míg nagy nehezen sikerül kinyögni annyit "Ez tényleg nagyszerű ötlet!" majd figyelte tovább a nőt, aki kiszabta a számukra a feladatokat. Csapdát kellett állítaniuk, na de vajon miként és hogyan. Ez jelenleg nem az ő gondja volt így nem törte rajta a buksiját. A támadás, vajon miként támadjon. Számításba vette minden fegyverét, kivéve azt az egyet, ami tényleg hasznos lehet, a méregfúvó mely ott csücsül a karján és a kapszulaszerű tárolót, melyben a tartalék adalék van. Jelenleg azon filózott vajon senbonokkal szórja meg a banditákat, hisz azok nem nagyon látszanak főleg rossz fényviszonyok között. Őszintén szólva még a fuuma shurikeneket is megfontolta gondolván azzal gyorsan le tudná kaszabolni őket, már ha sikerül elterelni a figyelmüket. Egyelőre nem állt elő semmilyen konkrét ötlettel, de nagyon belendültek azok a fogaskerekek. Jelen pillanatban ő kivégző volt és nem az előőrs.
avatar
Sanagi Natsu
Játékos

Tartózkodási hely : Buried in the sand


Adatlap
Szint: D
Rang: Genin
Chakraszint: 140

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Tessei on Szer. Okt. 24 2012, 11:01

Nagyon vidám vagyok, hogy egy ennyire fantasztikus ötlettel álltam elő. Főleg hogy a társam is elfogadta. Bár ő eddig sem volt valami hű de aktív, minden feladat rám vár... Leülök a földre és előveszem a kis felszerelésemet és kipakolom magam elé. Elégedetlenül csóválom meg a fejem, ugyanis ezekből nem igazán tudok komoly csapdákat készíteni.
- Hát, nekem nem igazán van olyan cuccom, amivel csapdát lehetne állítani. Néhány robbanó cetlit eldugok a fáj törzseiben. Majd felrobbantom azokat, amikor a gyerek elindul a Sensei felé. Az biztos elveszi majd a figyelmüket, így a gyenge hölgy majd biztonságba viheti a túszt.
Ezután úgy cselekszek, ahogy mondtam. Néhány robbanó cetlit bedugok a fák üregeibe, hogy ne vegyék majd azokat észre. Ha ezzel elkészülök én is lepihenek, csak én egy fa ágát választom magamnak. Jó lenne ha kipihenném magam mire akcióra kerül a sor. Amikor pedig közel az idő, akkor elrejtőzök, úgy hogy ne vegyenek észre. Szerencsére erre tanultunk hasznos technikát.
avatar
Tessei
Játékos


Adatlap
Szint: D
Rang: Genin
Chakraszint: 125

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Tobi on Hétf. Nov. 05 2012, 14:04

Mindenki elvégzi a reá bízott feladatot, Tessei csapdát állít, míg Natsu azon elmélkedik, hogy is lephetné meg a gyerekrablókat. Ez idő alatt a Jounin a szikla tövében élvezi a napfényt, és valami kellemes kis nótát dúdolgat.
- Legalább lesz egy kis színem a randim előtt. - Motyogott magában két szólam között, majd nem is törődve azzal mit csináltok, folytatta a zenélést.
- Jut eszembe srácok. - Üld fel a földről, miután végeztetek feladataitokkal.
- Milyen elemitek vannak, és hogy akarjátok megtámadni a rossz fiúkat? Csak, hogy tudjam milyen képességeitek vannak. Még a végén nekem kell végezni a küldetés oroszlán részét, akkor nagyon pipa leszek. - Mondta a leányzó fintorogva, majd mutatta nektek üljetek le. Sok idő van még a megbeszélt időpontig, addig van idő egy kis tanácskozásra.


//Bocsi a reag minőségért, gondoltam jól jönne egy kis szockodás is, mielőtt belekezdenétek az akcióba.//
avatar
Tobi
Inaktív


Adatlap
Szint: S
Rang: Jounin
Chakraszint: Nem túl sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Tessei on Hétf. Nov. 05 2012, 17:17

Miután felállítom a csapdákat, én is lepihenek. Közben kíváncsian méregetem a Sensei-t. Igazán szép, ráadásul biztos vagyok benne hogy erősebb, mint amilyennek látszik. A kérdésére felkapom a fejem. ~ Nocsak, csak nem érdeklődik? ~
- Hát, én még nem tudom milyen elemmel rendelkezek... ráadásul az alapokon kívül nem igazán van más technikám. Van egy szabaduló technikám, illetve a drótcsévélő. Azt sem tudom még hogyan fogom hatástalanítani az ellenfelet. Azt hiszem majd rögtönözök valamit.
avatar
Tessei
Játékos


Adatlap
Szint: D
Rang: Genin
Chakraszint: 125

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Sanagi Natsu on Pént. Nov. 09 2012, 18:45

Mivel képességei, és tapasztalata olyan amilyen nem tud igazán hathatós meglepetés tervvel előállni. A fegyverekhez ért egyedül a kis mesterlövész így tehát sok lehetősége nem lévén kénytelen azokra támaszkodni. Amit kis buksijával ki tud találni, na meg amennyire előre tud gondolkodni, a senbonjai mellett teszi le a voksát. Logikusnak tűnik, hogy a fényviszonyok mellett ez lesz a legkevésbé látható fegyver, ám a mozdulat, amikor eldobja őket enyhén feltűnő lesz, így a legjobb, ha úgy próbál helyezkedni, hogy lehetőleg minél kevesebbet lássanak belőle. Ezt megteheti úgy, hogy szimplán elbújik, ahova tud, vagy társait használja fedezéknek legalább oly mértékben, ahol nem látszik, amikor a kezébe csúsztatja a fegyvereket. Hosszú köpenyének hála, mely rejtekében kis méregfúvókáját is elbújtatja, négy tűt tűz a ruha ujjának belsejébe a könnyebb és gyorsabb használhatóság végett. Mivel nincs semmiféle különleges ketyeréje amivel pikk pakk a kezében teremnek, másképp nem tudja megoldani őket. Bár azért akad itt még tartalék taktika. Azonban mielőtt belefoghatna a kivitelezésbe a sensei közbeszól. Tessei aki már elvégezte a saját feladatát, zavartalanul válaszol a jounin kérdésére, míg Natsu, mint mindig most is kissé zavartan bár ezen esetben pusztán csak azért, mert nem rég zökkentették ki a gondolatmenetéből.
- Az elemi affinitásom kiderítésére még nem került sor. Ami meg a képességeimet illeti, a fegyvereken kívül nem nagyon értek máshoz.
Hangzik a csüggedt válasz, mert hirtelen valamiért nagyon haszontalannak érzi magát, hogy ő még csak a drótokkal se tud bűvészkedni, mint csapattársa. Apropó drótok. Ez az egy szó eszébe juttatja korábbi ötletét melynek megvalósításához, pont szükség van a huzal zsonglőrre.
- Tessei-kun szeretném igénybe venni a tudásodat, ha nem gond. Úgy gondoltam elások egyet a fuuma shurikeneim közül a homokba, mivel elég feltűnő lenne, ha azzal akarnék az emberrablókra támadni. Arra szeretnélek kérni, hogy erősíts egy drótot a shurikenre, majd miután megtámadtam őket, a technikád segítségével próbáld a kezembe adni, hogy rögtön indíthassak egy második csapást. Ez idő alatt a sensei reményeim szerint biztonságba lesz képes helyezni a gyereket.
Micsoda megfontoltság, micsoda eltökéltség. Bár ilyen lenne mindig nem csak akkor, amikor akcióról van szó. A kemény, kötelességtudó megfontolt shinobi és a gyáva nyúl, aki fél az emberektől. Fura egy párosítás, de ebben a világban ki nem az?
Tessei együttműködése esetén végre is hajtja ötletét igyekezve úgy elhelyezni a fegyvert, hogy az lehetőleg minél előbb a keze ügyébe kerüljön társa segítsége által.
avatar
Sanagi Natsu
Játékos

Tartózkodási hely : Buried in the sand


Adatlap
Szint: D
Rang: Genin
Chakraszint: 140

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Tobi on Kedd. Nov. 13 2012, 20:46

A sensei hosszan elgondolkodik a válaszaitokon, majd az ég felé néz és kinyújtja nyelvét.
- Unalmas...de tudjátok mit? Vannak nálam chakraérzékeny papírok. Nézzük meg melyik elemhez kötődik a chakrátok. - Ült fel ujjongva a lány szinte olyan büszkeséggel az arcán, mintha megmentette volna a napot. Nem is teketóriázik, előkapja a papírokat táskájából, és felétek tartja, de mielőtt bármibe is belekezdhetnétek, Natsu elhadarja az ötletét, amire a Sensei is felkapja a fejét.
- Na látjátok fiúkák erre gondoltam én is. Tudtok ti, ha akartok. - Kacsintott felétek, majd megvárja míg elintézitek a csapdát, már, ha Tessei is belemegy a dologba.
A csapdák készen állnak, szépen felépítettétek, semmi gond nem volt vele, más kérdés, hogy mi fog belőle kisülni, de ez is hamarosan kiderül.
Pár óra eltelt mióta ideértetek, és máris kész vagytok, így mostmár figyelhettek talán a hölgyre is és felajánlására, már, ha úgy érzitek mindent elintéztetek.
- Vegyétek a kezetekbe a papírt, majd engedjetek bele chakrát. Ha az elemetek szél, akkor a chakra megvágja a papírt, ha víz, az benedvesedik, ha tűz, megpörkölődik, föld esetén megkeményedik és villám esetén összegyűrődik. Jujj, de izgalmas! - Kezdett neki tapsolni a leányzó, majd epekedve várta, mit alkottok.


//A csapda felállítása után, utaljatok rá, milyen elemet szeretnétek és megadatik. Szockodjatok még kicsit, ha nem akartok, akkor írjatok PM-et és mehet az akció.//
avatar
Tobi
Inaktív


Adatlap
Szint: S
Rang: Jounin
Chakraszint: Nem túl sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Tessei on Szer. Nov. 21 2012, 10:28

Végre valahára a társam is előadja az ötletét. Érdeklődve hallgatom, majd átgondolom a helyzetet. Megoldható a dolog, így hát hatalmas vigyor terül az arcomra.
- Nos, ez simán megoldható. Csak jegyezzem meg, hol van a drót. Utána viszont simán a kezedbe dobom! - jegyzem meg a társamnak.
Ezután segítek neki elásni a dróttal ellátott fegyvert, a dórt végét pedig az egyik közeli bokorba rejtem. Majd leellenőrzöm a többi csapdát is. Nem lenne jó, ha besülne a dolog. Végül vissza térek a Sensei-hez, aki a chakra elemeinkre kíváncsi. Sajnos nem tudjuk azt, de szerencsére van nála olyan papír amivel ezt képes kinyomozni.
Így hát elveszem tőle az egyik papírt, majd koncentrálni kezdem a chakrámat. Most is nagyon jó érzéssel tölt el az, ahogy átjárja a testem az energia, majd a kezemben összpontosul. Érdeklődve figyelem a papírt, ami rövid idő múlva egyszerűen csak ketté szakad.

- Azt hiszem én szél elemű vagyok! - jelentem ki, majd a társamra nézek, hogy ő vajon milyen elemmel rendelkezik.

//Azt beszéltük meg, hogy nem kívánunk szockodni Very Happy //
avatar
Tessei
Játékos


Adatlap
Szint: D
Rang: Genin
Chakraszint: 125

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Sanagi Natsu on Szer. Nov. 21 2012, 16:08

// Hát ez..., olyan amilyen. //

Tesseit szerencsére nem kellett győzködni így hát mondhatni minden eshetőségre felkészültek azzal, hogy elástak egy extra meglepetést a homokban. Csak tudják használni is. Bár reméljük nem lesz rá szükség. Most hogy ezt is letudták kedves és annál is lustább senseiük a saját szórakoztatására kitalált nekik egy kis feladatot. Valójában nem különösebben lehetett annak venni, elvégre minden, amit tenniük kellet, annyi volt, hogy elveszik a jounintól a chakra érzékeny lapocskát és belevezetnek egy keveset saját energiájukból. Hogy mi ennek az értelme? Nos, fényt derítenek arra vajon az öt elem közül melyikre affinitásuk. Bár senki se tudja erre miért nem került még sor végül eljött a nagy pillanat. Natsu továbbra is kétkedőn tekintett a nőre azonban annyi sütnivalója neki is volt, hogy rájöjjön ebben nincs semmiféle csapda. Míg ő azon morfondírozott vajon a sors vagy inkább a génjei milyen utat szánnak neki társa már egy lépéssel előtte járt. Mivel nem akarta azt, hogy úgy tűnjön még ennyire se képes, követte a fiú példáját és saját chakrakészletének egy elhanyagolható részét, a papírba áramoltatta. A lap mintha egy pilanatra lángra kapott volna majd végül nem az egész jelenség nem hagyott mást maga mögött, mint megpörkölt rostokat.
- Feltételezem, ez azt jelenti, hogy a tűzhöz van közöm. - kezéről az égre emelte a tekintetét és fájdalmasan felnyögött.
A tűz a sivatagban szinte egyet jelentett a biztos halállal.

avatar
Sanagi Natsu
Játékos

Tartózkodási hely : Buried in the sand


Adatlap
Szint: D
Rang: Genin
Chakraszint: 140

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Tobi on Pént. Nov. 23 2012, 18:04

//Ez nem szockodás lett volna, te kérted, hogy derüljön ki milyen az elemed. Smile//

Miután mindketten megtudtátok, milyen elemre van affinitásotok, mesteretek ujjongva feküdt vissza a hirtelen fabrikált ágyba, de még mielőtt valóban pihenni kezdett volna, felétek fordította tekintetét.
- Őrködjetek, míg én kipihenem a nap fáradalmait, nemsoká eljön az idő, és megfelelően akarok felkészülni a harcra. Még sem jelenhetek meg az emberrablók előtt ráncosan, és kisimulatlan arccal. Még az is lehet, jóképű férfi is van köztük, én pedig bukom a rossz fiúkra. - Kacsintott játékosan, majd le is hunyta szemeit, ezzel elintézve, hogy ti lesztek az őrszemek.


//3 órátok van, ha ez idő alatt még kitaláltok valamit, írjátok le.//

A vezetőtök szinte varázsütésre nyitotta fel szemeit, míg ti eközben elvoltatok foglalva saját kis dolgaitokkal.
- Bújjatok el gyorsan, közelednek. - Mondta, majd ő is felugrott ülőhelyéről, és az út felé lépkedett. Levette magáról a taktikai mellényét és a fejpántot, majd a sziklák mögé hajította, megigazította haját, és kierőlködött szemeiből az álmosság segítségével néhány könnycseppet. Kezébe vette a pénzes tasakot, mely jelenleg papírokat tartalmaz és várta az idegeneket.
Mikor rejtekhelyeitek mögül felnéztek a hosszú, kanyargós útra, valóban láthatjátok, hogy két alak közeledik. Egy vékonyabb fickó és egy nagyobb darab, utóbbi pedig a vállán egy zsákot cipel, ami folyamatos mozgásban van. A vékony fickónak a kezei hátul vannak, így sétál, olyan mintha meg lenne kötözve, minden bizonnyal érdekes jelenségek.


//Írjátok le mit csináltok, hova helyezkedtek, észrevételeket is várok. Ne feledjétek simán elbukhatjátok a küldetést...nem lehet minden happy end. Smile//

//Környezet bővebb leírása:
Az út körülbelül három méter széles, bal oldalon ahol a nagy sziklák vannak a folyó terül el, jobb oldalon néhány fa, mely megél a sivatagi földben és a gazos pusztaság. Az emberrablókkal szemben állva tőletek balra van a folyó, és jobbra a gazos terület. A Jounin pont az út közepén áll, tőletek jelenleg körülbelül harminc méterre az ellenfelek. Esteledik, a látási viszonyok is romlanak folyamatosan, a következő körváltáskor már félhomályban lesztek.//
avatar
Tobi
Inaktív


Adatlap
Szint: S
Rang: Jounin
Chakraszint: Nem túl sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Tessei on Hétf. Nov. 26 2012, 13:20

Izgatottan nézem az elemi affinitásomat és már azt várom, hogy a Sensei tanítani fog nekünk, erre kijelenti, hogy lepihen... Ölbe tett kézzel állok és nézem őt(lásd az avi képemen). Rosszabb segítőt nem is kaphattunk volna magunk mellé.
- Natsu, nézzünk szét a környéken, nehogy előre küldjenek valakit kémkedni. Nem lenne jó, ha tudnának rólunk, oda lenne a meglepetés ereje. Tehát alaposan nézzünk körbe és legyünk óvatosak. - mondom, majd ha velem tart, akkor elindulok körbe nézni.
A nap további részét azzal töltöm, hogy a környéken szaglászok és próbálok minél többet feltérképezni a tájból. Ráadásul próbálom kideríteni, hogy vannak-e ellenséges őrszemek. Majd a találkozó előtt vissza érek a pihenő helyünkre. Úgy néz ki, a körbeszaglászásom felesleges volt, mivel a kunoichi megérezte, hogy jönnek... Na sebaj.
Gyorsan elbújok a jobb oldalon egy bokorban, pont ott, ahol a drót vége van, ami a társam Shurikenjéhez vezet. Csendben gubbasztok és figyelek. Egy vékony pasas van hozzám közelebb, akinek a társa valószínűleg a célpontunkat tartja a zsákban. Addig nem mozdulok, amíg a tervek szerint nem alakul a dolog. Tehát, ha meglátom, hogy a gyerek ott van a kunoichi társaságában, csak akkor robbantom fel a jegyzeteimet. Ha viszont ez az egész csapda és egyáltalán nem úgy alakul a dolog, mint vártuk, akkor felrobbantom az egyik fát és máris rohanok a vékony figura felé. Ha szerencsém van, akkor a robbanás elveszi a figyelmüket, így könnyedén megrohamozhatom a pasast és egy kunai szúrással leteríthetem.
avatar
Tessei
Játékos


Adatlap
Szint: D
Rang: Genin
Chakraszint: 125

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Sanagi Natsu on Csüt. Nov. 29 2012, 09:16

Ennyi? Akkor mire volt az a fene nagy izgalom? Igazi költői kérdés Natsu számára, de most van fontosabb dolog is, még pedig a küldetés. Többé-kevésbé felkészültek jó vendéglátók módjára, hogy ha kell, likvidálják az emberrablókat. Na persze a siker nem garantált, de üsse kő ők megtettek mindent, amit ki tudtak préselni magukból. Az idő azonban úgy tűnt még nem jött el viszont, hogy mit kezdjenek magukkal nem nagyon tudták. Helyesbítve Natsu nem tudta lekötni magát. A megoldást ezúttal viszont ezüsttálcán nyújtotta át Tessei, aki egy kis felderítésre invitálta a fiút. A genint nem kellett győzködni, hogy vele tartson így a kis magánakciójuk során igyekezett teljes odafigyeléssel jelen lenni. Sokat vagy jobban mondva szinte semmit nem láttak. Se egy gyanús állat, domb, amik ugye amúgy is vándorolnak a sivatagban a szél miatt, esetleg bármi más. Így hát jobb híján abban a tudatban mentek vissza a találkahelyre, hogy minden rendben a környéken. És ekkor megtörtént, amire vártak. Szépen röviden, ahogy kell a drága sensei jelezte, hogy itt az idő. Na persze nem egy gyerek születéséé, de az idő ettől függetlenül itt volt. A fiatal genin rögtön elrejtőzött egy szikla mögé és a kezébe rejtett egy pár senbont. Kilesve a kőzet mögül két fura alakot pillantott meg vagy hármat.? Kettő ugyan is a saját lábán érkezett, míg a harmadik díszcsomagolásban volt szállítva. Meg is volt hát a célpont. Az események alakulásától függően megszórja a nagydarab fickót, majd jelez Tesseinek, aki remélhetőleg időben a kezébe tudja adni azt hatalmas fém monstrumot.
avatar
Sanagi Natsu
Játékos

Tartózkodási hely : Buried in the sand


Adatlap
Szint: D
Rang: Genin
Chakraszint: 140

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Tobi on Kedd. Dec. 04 2012, 12:27

A terület átböngészése nem volt rossz ötlet, a távolban viszont semmi gyanúsat nem láttatok. A víz viszont a szél csendtől függetlenül hullámzott, talán ez kicsit gyanús lehet, már ha nagyon komolyan veszitek a megfigyelést.

A két alak úgy tűnt magabiztos, arcukon hatalmas mosoly húzódott, beteges, mégis önbizalomtól telt. A zsák a nagydarab fickó vállán folyamatosan, szinte rendszer szerint mozgott, míg a vékonyka férfi még mindig hátul tartotta kezeit. Vezetőtök eközben már aggódó asszonykánt várta őket, a férfiak alaposan körbenéztek, majd végigmérték a hölgyet.
- Milyen csinos kis fogadtatásunk van Kimo! - nevetett a vékony férfi, mire a másik is bólintott.
- Én is úgy látom Komi. - El is vigyorogta magát, ami még ijesztőbbé tette őt, látván, hogy alig van elől foga, azokat is a tombolán nyerhette. Furcsa megjelenésűek, nektek is leeshet, hogy nem hétköznapi banditákkal van dolgotok. A nagy darab férfi karjain hatalmas karpántok vannak, elég vastagok is, míg haja hosszú volt, derékig érő, három szálba volt befonva, de a szálak végeiről is valami vastag, fénylő gömb lógott lefelé. A vékony férfi csuhás volt, köpeny rejtette a testét, mégis az testhez simult, nem rejtette el vézna alakját.
- Itt a gyerek, hol a pénzünk kisasszony?! - Vicsorgott a Komi néven általatok megismert férfi, mire a nagy darab letette a zsákot.
- Kkkkérem, itt a pénz...ne bántsák a drágaságomat....brühühü. - Játszotta el a kétségbeesett hölgyet a Sensei, majd letette maga elé.
Még a csere nem történt meg készen állva várjátok a harcot. A fa, melyre robbanócetlit tettetek a nagy darab fickó mellett van, pont szerencse, hogy alá állt. Úgy tűnik semmit sem sejtenek abból, ami történni fog, de ez ugyancsak igaz rátok is.
A nagydarab férfi megfogta a zsákot és mindenki nagy meglepetésére odahajította a Sensei felé, ekkor látta meg Natsu a chakrafonalakat, melyek a vékony fickótól erednek, és a zsák szájában végződnek. Vezetőtök a zsák után ugrik, ő nem vette észre amit a Genin igen, de már késő volt. A zsák feldarabolódott, és egy kis manószerű bábu ugrott ki belőle, melynek egész teste tele volt tüskékkel, egyenesen a vezetőtök felé tartott.
avatar
Tobi
Inaktív


Adatlap
Szint: S
Rang: Jounin
Chakraszint: Nem túl sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Tessei on Kedd. Dec. 11 2012, 10:30

Csendben figyelek a rejtekhelyemről és várom a fejleményeket. Szerencsére úgy tűnik, hogy minden rendben megy. A fickó oda dobja a Sensei-nek a zsákot, amiben a kölyök van, majd az feldarabolódik... Meglepődve figyelem az eseményt , először azt sem tudom mihez kezdjek, de szerencsére hamar felocsúdok.
- Kai! - szólalok meg halkan, majd feloldom az egyik robbanócetli pusztító energiáit.
A robbanás valószínűleg végez az egyik fickóval, míg a másikat félre löki. Így legalább van esély arra, hogy a Sensei megmeneküljön. Ha jól látom, az ellenfelünk Bábhasználó, nem egyet láttam már a falunkban. A robbanás után pedig máris használom a drótomat, tehát oda dobom társamnak a shurikent. Ezután nem várom meg, hogy tényleg megkaparintja-e a fegyvert, hanem előveszek egy kunait és a Sensei felé rohanok és próbálok rajta segíteni.
avatar
Tessei
Játékos


Adatlap
Szint: D
Rang: Genin
Chakraszint: 125

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Sanagi Natsu on Kedd. Dec. 11 2012, 21:25

Natsu lélegzetét visszafojtva szemlélte a két párost és a túszt, akit lehetőleg élve, és egy darabban kell leszállítani. Noha nem tárgyról beszélünk, hanem élő személyről, most ő sem volt több egy nagyon értékes és törékeny csomagnál. A fiú két senbont csúsztatott a kezébe, melyeket már előre a köpeny ujjának szegélyébe tűzött. Innentől nem volt más dolga, mint türelmesen várni, és végignézni a színjátékot, melyről fogalma sem volt. Talán pont ezért volt érdekes. Azért annyira mégse. Bár meg kell hagyni, egész jó átéléssel játszotta a sensei a szerepét, egészen addig a bizonyos pillanatig. Ám előtte más dolog is feltűnt a geninnek. Fonalak, nem közönséges pók által, vagy szövőasszonyok kezeivel készített fonalak, hanem chakrából létrehozott fonalak, melyek egyedül sunagakure shinobijaira volt jellemző. Már ez az apró információ is elég volt ahhoz Natsunak, hogy elkeseredjen. Elkeseredjen azon a tudaton, hogy tényleg falusiak követtek el bűnt a saját országuk ellen. Ám mindez most nem fontos. A sokszor emlegetett fonalak ugyan is a zsákhoz kapcsolódtak, melyre a sensei rávetette magát és amiből valami ismeretlen akármi tört ki. A terv gyorsan változott és a fickó helyett a kis bábot vette célba. Legalábbis arra következtetett. Mivel nem volt ideje megfigyelni, így megbénítani se tudta a kis mocskot, helyette két senbonnal vette célba. Azt már csak remélhette, hogy Tessei nem feledkezett meg a tervükről és a segítségére siet az elrejtett shurikennel.
avatar
Sanagi Natsu
Játékos

Tartózkodási hely : Buried in the sand


Adatlap
Szint: D
Rang: Genin
Chakraszint: 140

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Tobi on Csüt. Dec. 13 2012, 12:28

A kis cselekmény, melyet ellenfeletek indított, lavina szerűen sodort benneteket a tettek mezejére, meg is indult a csata. A kisebb robbanás megrázta a hatalmas fatörzset, melyre fel voltak aggatva a robbanó cetlik, a nagy darab férfit meg is lepte a gyermeteg csapda, taszajtott is rajta egy keveset a robbanás hulláma, talán ennek tudható be a szerencse, hogy kezeit időben a fához emelte, meglepetésetekre viszont elég könnyedén meg tudta azt tartani, így a vékonyka fickónak egy haja szála sem görbült. Igaz a nagyobb darabot sem iktattátok ki, de el van foglalva azzal, hogy a farönköt megtartsa. //Egy körig van lebénulva//.

Eközben már Tessei repíti is a Shurikent Natsu felé, ki még előtte megpróbálja a bábot eltalálni senbonjaival, hogy ha még csak kicsit is, eltérítse azt röppályájáról. Viszont nem kellett volna ez az akció, maga a robbanás megzavarta a bábhasználót, a báb célt tévesztett, így a vezető ellentámadásba tudod lépni, megrohamozta a vékony fiatalembert, ki eközben hátrálni próbált a fa elől, talán, hogy társa probléma mentesen tudja letenni.
Tessei a mester felé rohan kunai-al a kezében, míg Natsu már kezében fogja a dróttal kiegészített Shurikent, a nagy darab fickó a fával viaskodik, míg a vékony már takarásban van a fa mögött.
Előnyben is lennétek, de a lerohanás pillanatában Tessei lábára csavarodik valami és nagy sebességgel kezd el csúszni a tó felé. Éles fájdalom is hasít az érintett testrészbe, mikor lenéz, látja, hogy drótcsévélő technikával ejtették fogságba, és már csak méterek választják el a vízbe pottyanástól.


//Technikai helyzetleírás. A Mester 8 méterre van Natsutól, ki a szikla mögül előtörve kezében a Shurikennel vár a támadásra. Tessei jelenleg 3 méterre van mesterétől, aki későn kapcsolva vette tudomásul hogy a Gennin úszni indul, a fiatalt pedig mér csak két méter választja el a tóba eséstől. A nagydarab férfi a a fával viaskodik, míg társa elrejtőzött mögé, bábja pedig eltűnt szemeitek elől. Szép kezdés, csak így tovább.//
avatar
Tobi
Inaktív


Adatlap
Szint: S
Rang: Jounin
Chakraszint: Nem túl sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Tessei on Vas. Jan. 06 2013, 16:59

Azonnal felpörögnek az események. A társam felé lendítem a fegyverét és már szaladok is, hogy megsegítsem a Sensei-t. Azonban valami a lábamra tekeredik és vissza ránt. Elég rendesen fáj, ahogy a húsomba mar a drót, ráadásul a víz felé húz. Ez eléggé meglep. Úgy néz ki, hogy van még itt valaki. Ennyire figyelmetlenek lettünk volna?
- Velem ne törődjetek, én boldogulok! - kiáltok a többieknek.
Majd hozzá is látok, a szabadulásnak. Szerencsére van egy technika, amivel ez kivitelezhető. A kezemben tartott kunait a földbe szúrom, majd koncentrálni kezdek. Gyorsan megérintem a chakrával telített kezemmel a drótot, majd a Nawanuke technikának köszönhetően kiszabadulok(ha minden igaz). Ha sikerül kiszabadulnom, akkor talpra szökkenek és a kunait a kezembe veszem. Ezután pedig megnézem, ki próbált elkapni a dróttal.
Ha mégsem szabadulnék ki, akkor egy másik kunait vennék elő és azzal próbálom lefeszíteni magamról a drótot.
avatar
Tessei
Játékos


Adatlap
Szint: D
Rang: Genin
Chakraszint: 125

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Sanagi Natsu on Szomb. Jan. 12 2013, 16:37

A harc kezdetét veszi, az idő látszólag lelassul és ezzel egy időben mintha a szokottnál gyorsabban telne. Totális ellentétek bombázzák az ifjú genin elméjét ahogy az adrenalin átszáguld az egész testén. Emlékei egy pillanatra megbénítják ahol robbanások sorozatával később eszméletét elveszítve jó ideig nem látta többé a napvilágot. Mindez azonban mit sem számít. Őt pont az ellentétek teszik majd nagyszerű shinobivá. Erre nevelték, erre edzették éjt nappallá téve hogy hely tudjon állni amikor eljön az idő. És most itt volt az egyik lépőkő. Az egyik a sok közül vagy épp az utolsó, nem tudta. Nem tudta még akkor sem, amikor elkapta a felé lendülő óriási shurikent és akkor sem amikor az övtáskájába nyúlt, azért a tekercsért mely a fegyver pontos mását tartalmazta. Nem tudott semmit, nem értett semmit, de a végre száguldott, az elméje nyugodt volt, az idő lelassult és őrülten száguldott egyszerre. A több évnyi gyakorlás most mutatja meg magát. Most amikor a fuuma shuriken párja előkerül a tekercsből, akkor amikor halálos pontossággal, képességei legjavát beleadva elhajítja a fegyvereket ezzel egyidejűleg alkalmazva a kage shuriken technikát. Célja nem más, mint a nagy darab fickó, akinek hamarosan nagyobb gondja is lesz, mint egy darab fa. Egyetlen mentsvára eme fiatal shinobi palántának, hogy sensei-e távol tartja a vézna alakot.

// Aztán lesz ahogy lesz. //
avatar
Sanagi Natsu
Játékos

Tartózkodási hely : Buried in the sand


Adatlap
Szint: D
Rang: Genin
Chakraszint: 140

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Tobi on Szomb. Jan. 12 2013, 18:56

Tessei elgondolása jó lenne, ha nyugalmi helyzetben kelleni elvégeznie a Nawakune technikát, ráadásul csomó, vagy kötelék oldására, de még a vízbe pottyanáskor eléri a lábára tekeredett drót meglazulását, így már csak ki kell belőle vennie a lábát, már, ha ellenfele, kit ekkor már tisztán láthat a víz alatt, engedné azt. Egy maszkos férfi, furcsa szerkezettel a fején, ami valószínű a víz alatti légzést segíti elő, kezén egy hasonlóan bonyolult szerkezettel, amit éppen húzza fel a drótot. Másik kezében egy egyszerű kunai van, valószínűleg az a terve, hogy magához húzza a "tehetetlen" genint, és a megfelelő pillanatban leszúrja, persze, lehet ehhez lesz egy két szava még Tesseinek is.
A sensei tanácstalan, nem tudja, most a vízbe esett fiatal után induljon, vagy Natsunak segítsen legyűrni a két alakot. Becsukja a szemét, majd elremeg egy trágár szót, hiszen választania kell és amellett dönt, hogy egy embernek egy a párja, nem hagyhatja Natsu-t két veszedelmes ellenféllel, főleg, hogy a nagy darab férfi félre tudta lökni a fát.
Ekkor suhan el a genin által elhajított shuriken a mester mellett, célba véve a nagy darab férfit. Az ellenfél elkezdett nevetni, majd szinte nemes egyszerűséggel a karján lévő vastag "karpereccel" félreütötte azt, viszont nem számított a cselre, így az alatta, árnyékban lévő Shuriken egyenesen a gyomrába fúródott.
Tehetetlenül térdel a földre, majd jó adat vért köp fel. Felnéz még támadójára, majd akár egy korhadt fa darab, melyett kivágtak, elborul oldalra.
Siker, gondolhatná magában Natsu, mikor éles fájdalom nyílal a tarkójába. Bezuhan a lendülettől a bokrosba, s ahogy földet ér, veheti észre a felette lebegő ijesztő bábot. Megfeledkezett a védelemről és a bábról, talán ez lesz a veszte. Fejét csak felszíni sérülés érte, bár kicsit megszédült az ütés erősségétől
.

//Tessei: 95% ch; Natsu: 95% ch. //
[Technikai helyzetleírás: Tessei és az ismeretlen a vízben küzdenek, ami az úttól 7 méterre van, jelenleg 1 méter mélyen. Natsu a mestertől immáron 15 méterre helyezkedik el az úttól 5 méterre, kit éppen a bábhasználó tart sakkban.]
avatar
Tobi
Inaktív


Adatlap
Szint: S
Rang: Jounin
Chakraszint: Nem túl sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: Sans folyó

Témanyitás  Sponsored content


Sponsored content


Vissza az elejére Go down

2 / 6 oldal Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.