-= Játéktechnikai Hírek =-

1 / 2 oldal 1, 2  Next

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down

-= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Shikaku on Csüt. Jún. 24 2010, 01:47

Ide jönnek a megátalkodott technikai frissítések, a félreértések tisztázásai, és bármi egyéb, ami szót kíván a témakörben.


A hozzászólást Shizune összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Jún. 24 2010, 02:02-kor.
avatar
Shikaku
Játékos


Adatlap
Szint: S
Rang: Jounin Hancho
Chakraszint: nem lényeges

Felhasználó profiljának megtekintése http://animecomment.blog.hu/

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Shikaku on Csüt. Jún. 24 2010, 01:47

Kanashibari
Ez a technika, ahogy az új leírásában tisztán le van írva, "csak" és kizárólag ennyit tud, nem mutat látomást, nem okoz félelmet és nincs alóla való kibújás fájdalom okozásával.
Ezzel a technikával a használó az ellensége testébe irányított chakrával bénítja meg annak mozgását, amihez folyamatos koncentráció kell. A technika létrehozásához az ellenfél megérintésére van szükség, vagy egy közvetítő anyagra, amin át képes áramoltatni a chakráját a használó. Kivételesen magas chakrakontroll esetén a használó már képes érintés nélkül is létrehozni a hatást. A hatás ellen nagy mértékű chakra felszabadításával lehet küzdeni; azonos szintű használók esetén a hatás maximum pár másodpercig tart ki, ha az ellenfél próbálkozik megtörni azt.

Shikumi no Jutsu
Ez volt az a jutsu, amivel kevertétek a kanashibarit; genjutsu kategóriába tartozott, és valóban az a hatásmechanizmus volt nála leírva, amit az animében/mangában láthattunk: Sasuke és Sakura Orochimaru előtt állva a halál erdejében lefagynak a sokkoló víziókban, amit Orochimaru "feléjük küld." Ez ellen védekezett Sasuke a fájdalomokozással, aminek a logikus magyarázata valóban az, hogy a félelemből csak a fájdalom térítheti ki az embert. Rossz hír: a jutsut kitöröltem.

Az okok
Az utóbb említett jutsu csak azért jött létre, mert a fandom elnevezte így a hatást akkor, amikor még nem volt hivatalos magyarázat a jelenségre, és genjutsunak sorolta a látomás miatt, amivel ábrázolva lett Sasukéék félelme. Az a "technika" amit Sasukéék tapasztaltak tulajdonképpen nem technika, hanem gyilkolási vágy/gyilkolási szándék, amit a magas szintű ninják képesek magukból árasztani. Ez többször is megjelenik a műben, először akkor, amikor a 7. csapat megfigyelheti testközelből Kakashi és Zabuza első harcát. Az a látomás, amit Sasukéék átélnek nem a "technika" folyománya, hanem a saját félelmük által kreált kép, és azért bénulnak meg mindketten, mert az érzéssel való találkozás sokkolja őket. Később azért nem láthatunk ilyen jeleneteket, mert ilyen jellegű hatást igazán csak egyszer lehet elréni egy ninján; később, ahogy fejlődik ez az érzés eltűrhetővé válik, és erre válaszul a ninjában is kifejlődik ez az erős gyilkolási szándék-érzet.
Az, hogy miért keveredett ez a jelenség a jutsuk közé, és hogy aztán miért is lett a Kanashibarival hírbe hozva: a Kanashibari pont ugyanebben az időben tűnt fel, és Mitarashi Anko használta, akiről ugyebár ekkor derült ki, hogy Orochimaru tanítványa, és a technikáik gyakorlatilag azonosak.


Aki rendelkezik a kanashibari nevű képességgel, az olvassa át megint, aki pedig felírva rendelkezik a Shikumi no Jutsu nevű genjutsuval, az kárpótlásra számíthat, amit üzenetváltásban tárgyalunk le.
avatar
Shikaku
Játékos


Adatlap
Szint: S
Rang: Jounin Hancho
Chakraszint: nem lényeges

Felhasználó profiljának megtekintése http://animecomment.blog.hu/

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Shikaku on Csüt. Jún. 24 2010, 01:51

A tűkhöz kapcsolódó képességekről


Sokféle híresztelés és ötletelgetés ment oda vissza a fórumon már, hogy a tűket "létrehozó" technikák milyen természetűek, éppen ezért, a databookok és a legésszerűbb következtetések alapján szeretném letisztázni a mibenlétüket.

A legbátrabb találgatások szerint a ninja a testében képes létrehozni a tűket, és a mérgeket is, ami több helyen is sántít, kezdve azzal a ténnyel, hogy a fizikai testek létrehozása vagy elemi jellegű képesség, vagy az árnyékklónok ismeretére vallana; de ekkor is szükség lenne eredeti tárgyra, aminek a fizikai adottságát, és az ő lendületét másoló klónt hozunk létre - ilyen technika pedig már létezik, és árnyék-klón shurikennek hívják.
A mérgek létrehozásáról: eddig kétféle tényleges méreg-létrehozást láthattunk a mangában/animében, ezek pedig tökéletesen magyarázhatóak: az egyk Shizune Doku Gasu nevű jutsuja, ami az általa kifújt levegőt(!) alakítja át méreggé. Ismerve Shizune medikus tudományát nem meglepő, hogy ő ezt képes véghezvinni, és mindössze a hilehelt levegőt képes a chakrája segítségével átalakítani méreggé ez a méreg persze nem a legerősebb, sem mindig a leghatékonyabb. A másik méreg-létrehozás a Mizukage háromelemű kekkei genkaijának a kihasználásával készülő kipárolgás elem mérges gáza, ami erőszintben az S szintet képviseli. Ha a tűk mérgezősége egyszerűen a test általi méregtermelésből megoldható lenne, akkor ilyen erősségű, és/vagy profizmust igénylő képességeknek nem lenne értelme.

Az egyetlen fix pont az a szájból való kilövés volt tehát, aminek a nyomán elindulhattam, habár nekem is megvolt az erő érzésem afelől, hogy ezek a technikák mind a tekercsíráshoz hasonló módon hozhatóak létre. Ebben a hitben a villámpenge készítés is megerősített, aminek ugyebár a lényege, hogy a felhasználója magába pecsételi a fegyvereit.
A jutsut végül Kisame-senpai segítségével tisztáztuk le, olyan történetek alapján, amelyek a Fű ninjáinak torok-előkészítéséről szóltak. Ezen történetek szerint a fű ninják közül némelyeknek úgy készítették fel a torkát a normálisnál nagyobb számú tű befogadására, hogy felmetszették, és nyers ágakkal tágulásra bírták.

A technikák tehát ezek alapján biztossá váltak: a Fukumi Hari és a Hitei Mushou is a tűk torokba való elzárásával kezdődik; a technika hatása pedig már csak a végrehajtás másik fele. Mindenképpen megemlítendő, hogy a technika megtanulása ebben a természetben lényegében azt jelenti, hogy a ninja megtanulja a szájában-torkában levő tűket chakrájával mozgatni, és torkába zárni: a technikára való felkészülés tehát sokallta hosszasabb, mint a hatása. Képzeljük el, mint a Hitei Mushoura felkészülő ninja száz kis tűt apránként vesz a szájába, lemozgatja a torkába, és ott elzárja őket; mindehhez koncentráció, és idő kell, főleg, ha a tűket mérgezetten akarja elzárni a torkába.

A firssítések ezen leírások szerint felkerültek:
- a Jutsuk / Ninjutsuk / Sima Jutsuk / Fizikai-chakrális átalakítások leírásaiba 'Senbon Ninpou' csoportnéven
- és a kiegészítő tárgyak a Fegyverek / Felszerelések / Technikai felszerelések listájába 'Tűk és pengék' néven

A keretezett területeken megjelenő leírásokra pedig ajánlom, hogy figyeljünk oda; direkt azért kerültek ki a frissítéskor a csoportok elejére, hogy mindenki tisztában legyen azzal, hogy legalább alapjában véve milyen technikáról van szó, ha az adott csoportba tartozókat olvassa.
avatar
Shikaku
Játékos


Adatlap
Szint: S
Rang: Jounin Hancho
Chakraszint: nem lényeges

Felhasználó profiljának megtekintése http://animecomment.blog.hu/

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Shikaku on Pént. Júl. 23 2010, 19:02

Gokan Sakusou (Az Öt Érzék Zűrzavara)

A technika leírása megint módosult, ezúttal már minden lényegi tudnivalóval ki van bővítve:
Ez egy vándor ninják álltal kifejlesztett technika. Egy speciálisan elkészített robbanó jegyzet aktiválása után szabadul fel a sűrű lilás füst mely bénítja mind az öt érzékszervet.
A technika megtanulása lényegében abból áll, hogy a ninja, megtanulja elkészíteni a jegyzetet, amiben a szétszóródó méreganyag gyakorlatilag minden erdei környezetben megtalálható anyagokból tevődik össze, és a jegyzetbe való lezárás speciális mozzanataival válik mérgezővé. A méreg tulajdonságai: C szintű, azonnali hatású, agyi érzékközpontot bénító légméreg. Tisztulási idő 1-5 perc tiszta levegőn.
Pont: 20
Chakraszint: 150
Szint: C


A képesség lényegi tanulásáról pedig már készült is egy leírás, amit itt olvashattok el.
avatar
Shikaku
Játékos


Adatlap
Szint: S
Rang: Jounin Hancho
Chakraszint: nem lényeges

Felhasználó profiljának megtekintése http://animecomment.blog.hu/

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Hétf. Május 13 2013, 20:17

Kawarimi no Jutsu (Testhelyettesítő technika)

A technika leírása ki lett bővítve és le lett egyszerűsítve, hogy mindenki megértse annak működését és ne használja mostantól rosszul a Jutsut.

Probléma:

Mindenki Téridő technikának használta, amivel a használó helyet cserélhet egy tárgyal ami az ő képét veszi fel. Nos ez nem igazán igaz, mivel ez egy Villám Isten technika lenne, (Yondaime Hokage használt olyat) ilyet pedig nem tanítanak az Akadémián. Annyi az egész, hogy egy, a használóval egyező súlyú tárgyra kiterjeszti a chakráját a technikát létrehozó, majd annak ad egy fizikális alakot, tehát a saját másolatát készíti el, mint egy Bunshint. Ez Így hosszabb ideig marad fenn és súlya van, valamint fizikális teste, de ugyanúgy sebezhető. Egy halálos vagy fájdalmas támadás esetén a chakra eloszlik és a Bunshin eltűnik, azonban a tárgy ami köré lett vonva a chakra, ott marad. Ennyi a Kawarimi no Jutsu.


Régi Pontatlan Leírás:
A kawarimi alapvető chakrairányítási művelete: chakra testen kívüli önálló irányítása + chakra testen kívüli irányításával való mozgatás.
A technika alkalmazásakor a használó létrehoz egy chakramásolatot önmagáról, ami gyakrolatilag egy bunshin, azonban ennek a másolatnak egy a felhasználóval közel azonos súlyú tárgy vagy élőlény ad fizikális megjelenést. Ezt a tárgyat a használó a környezetéből szerzi, és a technika létrehozásakor chakra felhasználásával helyet cserél vele.
Az így létrehozott másolat addig tartja meg formáját, amíg fizikai vagy chakrahatás nem éri, ekkor pedig a chakramassza szétoszlásával csak a tárgy vagy lény marad a helyszínen. Élőlények -állatok és emberek- esetén a technika csak addig marad fenn, amíg a lény hagyja, azaz nem mozdul meg, így élőlényekkel legtöbbször nem, vagy csak egy pillanatnyi vészhelyzet megoldására alkalmazható.

Új Pontos Leírás:
A Kawarimi no Jutsu NEM egy téridő technika, tehát NEM lehet vele téren és időn át kicserélni magad semmivel! Magyarázat lejjebb.
A kawarimi alapvető chakrairányítási művelete: chakra testen kívüli önálló irányítása + chakra testen kívüli irányításával való mozgatás (Magyarázat itt)
A technika létrehozása két chakrairányítási Alapművelet kombinációjával jön létre. A Chakra testen kívüli önálló irányítása (Bunshin no Jutsu alapművelete) valamint a Chakra testen kívüli irányításával való mozgatás (Kugutsu no Jutsu alapművelete) A technikához szükség van egy, a használóval nagyjából egy méretű és súlyú tárgyra, valamint egy kis chakrafelhasználásra. Az alkalmazáskor a használó keres egy, a méretével és súlyával megegyező tárgyat ami lehet akár egy farönk, vagy egy zsák - vagy bármely más dolog - és a tárgyba koncentrálja a chakráját. Amint teljesen átjárta vele, kiterjeszti azt a tárgy felületére, majd chakrája segítségével a tárgy körül, létrehoz egy chakramásolatot önmagáról, csakúgy, mint a Bunshin no Jutsunál. Ezután, a chakrája segítségével képes lesz irányítani azt. Ezzel az eljárással egy olyan klónt hoz létre a használó, ami lényegesen több ideig marad fent mint a sima Bunshin, valamint a klón súllyal és testtel is rendelkezik, így a használóval helyet cserélve (és nem úgy, hogy "teleportálva" egyik helyről a másikra, hanem a használó elbújik a klón átveszi a helyét) remekül használatos megtévesztés gyanánt. Azonban, az így létrehozott másolat addig tartja meg formáját, amíg fizikai vagy chakrahatás nem éri, ekkor pedig a chakramassza szétoszlásával csak a tárgy vagy lény marad a helyszínen. Élőlények -állatok és emberek- esetén a technika csak addig marad fenn, amíg a lény hagyja, azaz nem mozdul meg, így élőlényekkel legtöbbször nem, vagy csak egy pillanatnyi vészhelyzet megoldására alkalmazható.


Helytelen Használat:
XY karaktert, elkapják a banditák és lekötözik, de Ő használva a Kawarimi No Jutsut, helyet cserél egy faággal, tehát a vastag faág kerül a Karakter helyére és valahol a Vastag faág eredeti tartózkodási helyére kerül a Karakter. Így a faágat kapják el helyette.


Helyes Használat:
XY észleli, hogy előtte banditák vannak, akik valószínűleg csapdába akarják ejteni, így keres egy vele egyméretű és egy súlyú tárgyat amit meg is talált egy tuskó képében. Kiterjeszti rá a chakráját, majd a felületére irányítja azt és alakot, ad neki. A Test maga a FATÖNK és körülötte van az illúzió a másolat, vagy is a Bunshin. Ezt a másolatot küldi maga helyett a használó, így Ő rejtve marad. Ezután elkapják kötelekkel a tönköt, ami visszaváltozik egy sima fatönké.
avatar
Jiraiya
Játékos


Adatlap
Szint: S
Rang: Sennin
Chakraszint: Sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Szomb. Jún. 22 2013, 13:46

Kaeru Kaeru no Jutsu // Békává Változtató Technika
Kuchiyose: Yatai Kuzushi no Jutsu // Idéző Technika: Súlyos Testi Sértés
Ninpo: Gamaguchi Shibari // Ninja Művészet: Béka Száj Kötés
Kuchiyose: Gamaonaka Hasai // Megsemmisítő Békagyomor



A fent említett technikákon annyi változtatás történt, hogy más Nin-ju fajokkal is létrehozhatóak a jutsuk, valamint ahol fel van tüntetve a megjegyzéseknél, ott csak más fajokkal akik szintén kétéltűek.
avatar
Jiraiya
Játékos


Adatlap
Szint: S
Rang: Sennin
Chakraszint: Sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Hétf. Okt. 21 2013, 14:58

Az Orvosi Technikák Topicja frissítve lett. Pontosítva lett azok tanulási feltételei, továbbá a Sötét Chakra leírása is bekerült, ami a jövőben még pontosítva lett.
Aki nem rendelkezik a kellő ismeretekkel az Orvosi Ninjutsuk elsajátítása előtt, vagy a múltban nem rendelkezett, az pótolja be.

_________________
Visszavonultam, ha kérdésetek, kérésetek van, (vagy valami hasonló) nyugodtan zaklassatok meg Facebookon, vagy pedig Kenshiro Mirubi, Lanmao karaktereimen keresztül!
avatar
Jiraiya
Játékos


Adatlap
Szint: S
Rang: Sennin
Chakraszint: Sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Csüt. Jan. 16 2014, 22:50

A pecsét technikák közül át lett írva a Fuuka Houin.
A magyar nevét változtattuk, továbbá a leírást, ugyanis a korábbi csak az animében bemutatott használati módját mutatta be és eszerint volt leírva a jutsu. Ez pedig pontosítva lett, így az eredmény ez lett:



Fuuka Houin // Tökéletes Elzárási Mód

Ez a technika lehetővé teszi a ninja számára, hogy lepecsételjen egy a közelében lévő dolgot, legyen az  tűz, víz, föld, vagy bármilyen atomokból álló tárgy/energia. Akár ha elég gyorsak vagyunk, egy villámot is lepecsételhetünk az által hogy, a használó kiterít egy tekercset maga elé, majd ráírja a szükséges szimbólumokat az elzárni kívánt dolog inkarnációjához. Eztán elvégzi a szükséges kézjeleket, melyet követően egy nagy vákuum keletkezik, ami a tekercsbe szívja és pecsételi az elzárandó dolgot. Ennek segítségével akár a mindent felfaló fekete lángok is lepecsételhetõk, valamint az olyan technikák, melyek valamilyen anyagot használnak fel. Minél erősebb és minél több chakrával rendelkezik a használó, annál nagyobb és több dolgot tud elzárni. Azonban itt is, mint minden pecséttechnikánál, fel lehet oldani azt, majd az eltárolt energiát, vagy tárgyat szabadjára engedni abban a formában, amiben lepecsételték. A technika hátulütője az az, hogy ha a jutsu használója nem rendelkezik elegendő chakrával annak a dolognak a lepecsételéséhez, amelyet el akar zárni, akkor a pecsét megtörik és a részben, vagy egészében elzárt dolog kiszabadul a tekercsből.
Jiraiya ezt a technikát az Amaterasu által létrehozott fekete lángok elzárására használta. 
Chakrapont: 450
Szint: A

_________________
Visszavonultam, ha kérdésetek, kérésetek van, (vagy valami hasonló) nyugodtan zaklassatok meg Facebookon, vagy pedig Kenshiro Mirubi, Lanmao karaktereimen keresztül!
avatar
Jiraiya
Játékos


Adatlap
Szint: S
Rang: Sennin
Chakraszint: Sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Uchiha Madara on Hétf. Jan. 20 2014, 17:07

A katon technikák közül átírásra került a Hiuchi Yagura nevű technika, mivel a játékbeli leírás alapján több kérdés is felmerült. A technika csupán előkészületében változott, az új leírás:
Katon: Hiuchi Yagura



A technikához szükségünk van egy láng-, valamint szikraforrásra, melynek segítségével belobbanthatjuk a technikát. A lángforrás lehet akár olaj, vagy egyéb könnyen gyulladó anyag, szikraforrásnak pedig választhatunk egy robbanó címkét, vagy akár egy öngyújtót is. A ninja, miután előkészítette a helyszínt, azaz a lángforrással beterítette a területet, az ellenfele közelébe dobja a cetlit, vagy a kibiztosított öngyújtót. Majd tigris állásba kulcsolva a kezét aktiválja a technikát. Ekkor a lángok azonnal felcsapnak az áldozat előtt, a szikraforrás vonalában. És egy-két méternél is magasabb hosszan elnyúló lángfalat hoznak létre a két harcoló fél között. Elválasztják őket egymástól, hiszen a lángok rendkívül forróak, és intenzíven lobognak, nem könnyű átjutni rajtuk. A jutsu jól kombinálható szél elemű technikákkal, hiszen ha a falat szél elemű jutsukkal tápláljuk az akár fel is emésztheti az azzal elzárt ninját. A technika védelemként is kiváló.

Magyar név: Tűz Elem – Felgyújtó Váz
Típus: Kiegészítő Védekező
Besorolás: B rangú
Kézjelek: Ló, Kutya, Sárkány, Tigris, Madár, Tigris, Kos
Chakraszint: 250
Használó: Sarutobi Asuma

_________________
Meséléseim:
Tengeri patkányok - Hirota Yukionna
Szenvedéssel teli világ - Ayanokoji Takashi
Nagykutyák között - Shunsui
Hosszú utakon - Nara Akane
Üzemen kívül - Kenshiro Youma - fagyasztott
Villódzó kábulat - Matsuhito Shinroku - fagyasztott
Kirigakurei haderő - IV. Shinobi Háború, NJK haderő
Irányított Anime karakterek:
Ao, Tobi
avatar
Uchiha Madara
Mesélő

Specializálódás : Fegyverek || Ninjuu kódex


Adatlap
Szint: S
Rang: Legend
Chakraszint: Az öt Kage erejénél is nagyobb

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Hétf. Feb. 03 2014, 14:12

Bekerült egy új technika a Sima Jutsuk topicjába. Olvassátok el!



Shindenshin no Jutsu // Gondolatátadó Technika 




A technika lehetővé teszi a használó számára, hogy telepatikusan kommunikálhasson egy olyan személlyel, akinek hollétét pontosan tudja, valamint chakrakapcsolatba tud lépni vele. Tehát bármikor bárkin nem képes létrehozni a jutsut, csak akkor és azzal a személlyel, akinek helyét pontosan ismeri és chakrakapcsolatot képes vele létesíteni. 
Amint a kapcsolat létrejött, a jutsut hatása alatt lévő személyek, képesek lesznek egymással kommunikálni, tehát gondolatokat és extrém esetben, erős és élénk érzelmeket és emlékeket is megosztani. A jutsu sokkal nagyobb hatásfokkal és kevésbé megerőltető módon jön létre, ha a jutsut használó személyek között, fizikai kapcsolat is létrejön.

Chakraszint: 600
Szint: A
Moderátori Engedélyhez Kötött! 

_________________
Visszavonultam, ha kérdésetek, kérésetek van, (vagy valami hasonló) nyugodtan zaklassatok meg Facebookon, vagy pedig Kenshiro Mirubi, Lanmao karaktereimen keresztül!
avatar
Jiraiya
Játékos


Adatlap
Szint: S
Rang: Sennin
Chakraszint: Sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Uchiha Madara on Kedd Júl. 01 2014, 18:17

Kedves Játékosok!

A Suiton lista egy technikája, a Mizu no Kenju új nevet kapott, Vízlövedék néven található meg, mivel megegyezett egy másik, mangaban nevet viselő technikával. Arra kérnék minden játékost, aki rendelkezik a nevezett technikával, hogy javítsa át az adatlapján, ne legyen megtévesztő a későbbiekben.

Valamint a Sima jutsu listájában található Halál csókja nevű technika leírása is megváltozott:

Shikei Seppun // A Halál Csókja



A technika neve ne zavarjon össze senkit, nem szükséges csók a Jutsu kivitelezéséhez. A technika hatása részben megegyezik chakra elszívó jutsuval, ami emellett képes asszimilálni a kiszívott chakra elemét is. Tehát, az elszívott idegen elemi chakra mennyisége határozza meg a használt elemi technika erejét és szintjét. 
Chakraszint: 600
Besorolás: A
ENGEDÉLYKÖTELES!

További szép napot,

Madara

_________________
Meséléseim:
Tengeri patkányok - Hirota Yukionna
Szenvedéssel teli világ - Ayanokoji Takashi
Nagykutyák között - Shunsui
Hosszú utakon - Nara Akane
Üzemen kívül - Kenshiro Youma - fagyasztott
Villódzó kábulat - Matsuhito Shinroku - fagyasztott
Kirigakurei haderő - IV. Shinobi Háború, NJK haderő
Irányított Anime karakterek:
Ao, Tobi
avatar
Uchiha Madara
Mesélő

Specializálódás : Fegyverek || Ninjuu kódex


Adatlap
Szint: S
Rang: Legend
Chakraszint: Az öt Kage erejénél is nagyobb

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Szomb. Júl. 26 2014, 15:10

Módosítottunk az alábbi E szintű alap technikán. A módosítások inkább csak tisztázás és magyarázat, mivel sokan nem tudták értelmezni és nem is volt teljesen helyesen leírva a jutsu működése, valamint bővebben taglaltuk a technika elemi chakrával való kombinálását.


Shunshin no Jutsu (Fürge Test Technika)
 A shunshin alapvető chakrairányítási művelete: chakra testen belüli irányítása.
A technika alkalmazásakor a test emberfeletti, szemmel követhetetlen mozgásra teszi képessé a használóját néhány másodpercig, azonban ehhez a hatáshoz folyamatos és nagymértékű chakrafelhasználásra van szükség, illetve a technika használata az érzékszervektől (főleg a szemtől) és a reakcióképességtől függ. Lényegében egy robbanásszerű, láthatatlan, villámgyors mozgásra lesz képes a ninja "A" pontból "B" pontba. Ám ez a mozgás nem folyamatos, így csak néhány másodpercig lehet alkalmazni. Olyan, mint ha a használó teleportálna. Ha a használó nincs hozzászokva ehhez a mozgáshoz, illetve be nem látott területen mozog, könnyen katasztrofális sérüléseket szenvedhet. Az említett hátrányok miatt a shushin sok helyzetben lekövethető, illetve megakasztható, főleg tapasztalt ninják által, éppen ezért különböző elemi hatásokkal rejteni lehet a technikát. Az egyetlen megkötés az, hogy a használó rendelkezzen elemi technikákkal, illetve az azok létrehozásához szükséges körülményekkel. Így amikor az Animében azt látjuk, hogy valaki elég, majd eltűnik, vagy vízzé válik, akkor valójában a Shunshin no Jutsu rejtett formáját láthatjuk. 
Elemi Hatásokkal Való Ötvözés:

Katon (Tűz):
A használó chakráját kiterjeszti a teljes testfelületére, majd lére hoz maga körül egy Bunshint, aminek Ő áll a közepén. Ezután alkalmazza a Shunshin no Jutsut, de emellett a chakrakivetülést használva (Hasonlatos a Sima Bunshinhoz) saját képére formálja elemi charkáját, így amíg a használó láthatatlanul eltűnik, addig a kivetülés ott marad és szépen lassan elég, ezzel is időt nyerve a használónak.
Suiton (Víz): Ahogy az előzőnél itt is a Shunshin no Jutsut alkalmazza a használó, valamint a chakrakivetülést Suiton chakrából. Így amint a használó észrevétlenül eltűnik addig a chakrakivetülés vízzé válik.
Doton (Föld): Ahogy az előzőknél itt is a Shunshin no Jutsut alkalmazza a használó, valamint a chakrakivetülést Doton chakrából. Így amint a használó észrevétlenül eltűnik, addigra a chakrakivetülés elporlad vagy sárrá válik.
Fuuton (Szél): A Szél természetű Shunshin másabb mint a Víz, Tűz vagy Föld természetű Shunshin. Itt a használó használja a Shunshint, valamint a chakrakivetülést így amíg a használó eltűnik, addig a kivetülés ott marad, majd szépen lassan eltűnik, mintha elfújta volna a szél. Viszont ennél az elemnél használható a Shunshin a technika fokozására is. Általa a használó nem csak egy gyors mozdulatra képes, hanem a mozgása alatt a szél természetű charkát használva, kavarog körülötte a levegő, így hatalmas ugrásokra is képes általa, nem csak a gyors helyváltoztatásra.
Raiton (Villám): Talán a legtökéletesebb elem a Shunshin no Jutsu használatára. Ennél az elemnél nincs módunk leplezni a technikát egy Bunshinnal, azonban átvehetjük a villám sebességét. Az így létrejövő Shunshin no Jutsura csak nagyon kevesek képesek a Villám természete miatt. Lényegében Raiton chakrával vegyített Shunshin a Raiton no Yoroi // Villámfeloldás Pajzsa gyengített változata, ami Villámisten technikával is fel tudja venni az iramot. Ez volt a az a technika amely a Kumogakure Raikagékat híressé tette. Éppen ezért a Raiton Shunshin extra sebességet ad a használónak, valamint a mozgásakor elektromosság veszi körül, ami könnyen megrázhat bárkit. Senki ne értse félre, itt nem a Raiton no Yoroiról van szó, csupán annak a D szintű változatáról, amely kinézetben hasonlít rá, de a hatásfoka közel sem éri el.

Megjegyzés: A Shunshin no Jutsu elemi használatát mindenki elsajátíthatja mesélővel, vagy élményben (Csakúgy mint a vízen járást és a fára mászást) ha rendelkezik elemmel a karaktere!


A hozzászólást Rikudou Sennin összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Jan. 05 2015, 16:17-kor.

_________________
Visszavonultam, ha kérdésetek, kérésetek van, (vagy valami hasonló) nyugodtan zaklassatok meg Facebookon, vagy pedig Kenshiro Mirubi, Lanmao karaktereimen keresztül!
avatar
Jiraiya
Játékos


Adatlap
Szint: S
Rang: Sennin
Chakraszint: Sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Hétf. Jan. 05 2015, 16:00

Módosítottuk a Saját Jutsuk Szabályzatát!



Régi Leírás:

Saját jutsuk kifejlesztése

A karakterek egy idő után, bizonyos chakraismerettel, és tai-, nin-, avagy genjutsu ismeretekkel egyértelműen elkezdenek saját technikák, specialitások kidolgozásán fáradozni. Ezek a technikák számban nagyon le vannak korlátozva, annak érdekében, hogy ne szülessenek pepita, és meggondolatlan agyszülemények, illetve, hogy jelezzük számotokra, hogy ezek kidolgozása egyáltalán nem a legegyszerűbb és koránt sem a legrövidebb dolog egy shinobi számára:
- Egy önálló shinobi számára a saját jutsuk maximuma 5.
- Egy kekkei genkaival rendelkező shinobi saját és vérvonalbeli képességei összes maximuma 7.
- Egy klánba tartozó shinobi saját és klántechnikái maximuma 10.
- Ha egy shinobi klánba és/vagy vérvonalba tartozik saját technikái, illetve vérvonal és/vagy klántechnikái tetszőleges szinten variálódhatnak, de vérvonal és/vagy klánképességből legalább egynek lennie kell a limitben.

A saját jutsuk megalkotására egy ninjának gyakran hónapokra, akár évekre van szüksége; a gondolattól a megvalósításig sok minden történik, és ennek csak egy része a tapasztalat, a chakrahasználat és esetleg az elemek kitanulása, éppen ezért a saját jutsukat limitáljuk aszerint is, hogy milyen gyorsan fejleszthetitek ki őket. A saját jutsuk maximuma:
- D szint: 1
- C szint: 2
- B szint: 3
- A szint: 5
- S szinten lehetősége adódik mindenkinek, aki elérte a limitjét, hogy egyre jobban kidolgozott pályázatokkal újabb és újabb technikákat fejlesszen ki, amik összefüggően illenek stílusához, harcmodorához, jelentőségteljes történettel és okkal rendelkeznek a megalkotás mögött. Tehát érthetően: aki elérte az S szintet és az 5 Tanulható Saját technika limitet, az S szinttől átlépheti a korlátokat és új saját technikákat is dolgozhat ki.


Formai követelmények jutsualkotáskor:

Név: a jutsu neve japánul és magyarul
Típus: genjutsu / taijutsu / nin-taijutsu / taijutsu stílus / ninjutsu / [...]ton jutsu
Kézjelek: A jutsuhoz szükséges kézjelek (Speciális esetekben nem igényel)
Leírás: a jutsu jellege, hatása, a végrehajtás módja
Erősség: a jutsu mi ellen kifejezetten jó, mi a célja, milyen bónuszokat adhat (opcionális)
Gyengeség: a jutsunak mi a gyengéje, mi ellen nem hatásos, mit hátráltat, stb. (opcionális, ha van erősség kötelező)

Szint: D-C-B-A-S (mi döntjük el, de ajánlhatsz)
Chakraszint: 50-től a csillagos égig (mi döntjük el, de ajánlhatsz)


A saját technikáitok terveit a Jutsu / Játékosok jutsui fórumban a saját nevetekkel indított témában nyújthatjátok be.

A saját jutsuk kitalálása, és megvalósítása még leírásban sem mindig könnyű, rengeteg mindenre nem gondolhatunk, vagy egyszerűen csak olyasmit alkothatunk, amire van más mód is, éppen ezért, és az oldal élettelisége, a játékok színessége miatt, a jutsualkotás egyik legfontosabb elemének a saját karakteretek ismeretét, céljaik felállítását, a jutsu kigondolását, az esetleges róla való beszélgetéseket, a gyakorlást szeretnénk kijátszva látni, vagy bővítményben tudni, minél szebben és részletesebben leírva.



ÚJ Leírás:




Saját jutsuk kifejlesztése

A karakterek egy idő után, bizonyos chakraismerettel, és tai-, nin-, avagy genjutsu ismeretekkel egyértelműen elkezdenek saját technikák, specialitások kidolgozásán fáradozni. Ezek a technikák számban nagyon le vannak korlátozva, annak érdekében, hogy ne szülessenek pepita, és meggondolatlan agyszülemények, illetve, hogy jelezzük számotokra, hogy ezek kidolgozása egyáltalán nem a legegyszerűbb és koránt sem a legrövidebb dolog egy shinobi számára


~ Egy Sima shinobi számára az írható és megtanulható Saját Technikák száma összesen 8

 ~ Egy Kekkei Genkaiial rendelkező shinobi írható és megtanulható Vérvonalbeli Saját (Tehát a Kekkei Genkaiból kifejlesztve) Technikáinak a száma összesen 2, vagyis a megtanulható Saját és Vérvonalbeli Saját technikáinak a száma összesen 10 --> Tehát, hogyha egy Sinobi rendelkezik Kekkei Genkai képességgel, akkor abból kifejleszthet saját technikákat, azonban ennek száma maximum 2 darab lehet. Így voltaképpen összesen 10 Saját Technikát sajátíthat el, ám ebből csak 2 lehet Kekkei Genkaiból kifejlesztett Technika.  

~ Egy Klánba tartozó shinobi Saját Klán Technikái (Gondolunk itt a Yamanaka Elme, Akimichi Test és a Nara Árnyék technikáira például) maximuma 3, vagyis a megtanulható Saját és Saját Klán Technikákból kifejlesztett Jutsuk száma 11 --> A klán technikák azok a technikák, amikhez nem szükséges a vér általi öröklődés, mivel mind olyan technikákat alkalmaznak, amik a Sima Chakra által jönnek létre. Így ezeket a technikákat bármilyen Shinobi képes használni (Képzettségtől függően) hogyha a Klán elmagyarázza neki, ám ezeket a technikákat minden Klán féltve őrzi.



A saját jutsuk megalkotására egy ninjának gyakran hónapokra, akár évekre van szüksége; a gondolattól a megvalósításig sok minden történik, és ennek csak egy része a tapasztalat, a chakrahasználat és esetleg az elemek kitanulása, éppen ezért a saját jutsukat limitáljuk aszerint is, hogy milyen gyorsan fejleszthetitek ki őket. A saját jutsuk maximuma:
- D szint: 1
- C szint: 2
- B szint: 4
- A szint: 5
- Sszinte: 8 - Ezen a Szinten lehetősége adódik mindenkinek, aki elérte a limitjét, hogy a Ninja Tanács Engedélyével egyre jobban kidolgozott pályázatokkal újabb és újabb technikákat fejlesszen ki, amik összefüggően illenek stílusához, harcmodorához, jelentőségteljes történettel és okkal rendelkeznek a megalkotás mögött. Tehát érthetően: aki elérte az S szintet és a 8 Tanulható Saját technika limitet, az S szinttől a Ninja Tanács Engedélyével átlépheti a korlátokat és új saját technikákat is dolgozhat ki. Fontos, hogy minden egyes újabb a limitet meghaladó technika külön-külön Engedéllyel jár!


Formai követelmények jutsualkotáskor:

Név: a jutsu neve japánul és magyarul
Típus: genjutsu / taijutsu / nin-taijutsu / taijutsu stílus / ninjutsu / [...]ton jutsu
Kézjelek: A jutsuhoz szükséges kézjelek (Speciális esetekben nem igényel)
Leírás: a jutsu jellege, hatása, a végrehajtás módja
Erősség: a jutsu mi ellen kifejezetten jó, mi a célja, milyen bónuszokat adhat (opcionális)
Gyengeség: a jutsunak mi a gyengéje, mi ellen nem hatásos, mit hátráltat, stb. (opcionális, ha van erősség kötelező)

Besorolás: D-C-B-A-S (mi döntjük el, de ajánlhatsz)
Chakraszint: 50-től a csillagos égig (mi döntjük el, de ajánlhatsz)


A saját technikáitok terveit a Jutsu / Játékosok jutsui fórumban a saját nevetekkel indított témában nyújthatjátok be.

A saját jutsuk kitalálása, és megvalósítása még leírásban sem mindig könnyű, rengeteg mindenre nem gondolhatunk, vagy egyszerűen csak olyasmit alkothatunk, amire van más mód is, éppen ezért, és az oldal élettelisége, a játékok színessége miatt, a jutsualkotás egyik legfontosabb elemének a saját karakteretek ismeretét, céljaik felállítását, a jutsu kigondolását, az esetleges róla való beszélgetéseket, a gyakorlást szeretnénk kijátszva látni, vagy bővítményben tudni, minél szebben és részletesebben leírva.

_________________
Visszavonultam, ha kérdésetek, kérésetek van, (vagy valami hasonló) nyugodtan zaklassatok meg Facebookon, vagy pedig Kenshiro Mirubi, Lanmao karaktereimen keresztül!
avatar
Jiraiya
Játékos


Adatlap
Szint: S
Rang: Sennin
Chakraszint: Sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Uchiha Madara on Hétf. Jan. 12 2015, 14:30

Szép délutánt Mindenkinek!

Végleg átnéztük a jutsu listákat, a régi rendszer hibáit kijavítottuk, és módosítottuk a C szintű gyors tápolási lehetőségeket. Amennyiben egy technika engedélykötelessé vált, és a módosított technikák közül választott valaki az új év alatt, mindezt a technika engedélykötelessé tétele előtt sort kerített, annak természetesen nem kell visszamenőlegesen kérvényt benyújtania.
További szép délutánt,

Madara

_________________
Meséléseim:
Tengeri patkányok - Hirota Yukionna
Szenvedéssel teli világ - Ayanokoji Takashi
Nagykutyák között - Shunsui
Hosszú utakon - Nara Akane
Üzemen kívül - Kenshiro Youma - fagyasztott
Villódzó kábulat - Matsuhito Shinroku - fagyasztott
Kirigakurei haderő - IV. Shinobi Háború, NJK haderő
Irányított Anime karakterek:
Ao, Tobi
avatar
Uchiha Madara
Mesélő

Specializálódás : Fegyverek || Ninjuu kódex


Adatlap
Szint: S
Rang: Legend
Chakraszint: Az öt Kage erejénél is nagyobb

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Szer. Jan. 14 2015, 17:55

Az Orvosi Technikák Tanulása Engedélykötelesek lettek!
Indokok:
- Minden más Specializálódási ágazat (Kenjutsu, Genjutsu, Sötét Chakra, Báb Technikák) Engedélyköteles, így ez is az lett.
- Az Orvosi Technikák nagy tudást igényelnek és nagy előnnyel járnak.


A Bábhasználó Ninják ezentúl tanulhatnak a Sima és az Engedélyes ágazatokon kívül Elemi Technikákat is!

Indokok:
- A Báb Használata nem zárja ki a Chakra Elemi affinitását.
- A többi specializálódási ágazatnál is megengedettek az Elemi Technikák használata!


Ui.: Természetesen aki már rendelkezik Orvosi Technikákkal, annak már nem kell Engedély az Orvosi Technikák ismeretére, ezért a Kérvényszámuk sem vonódik le!

_________________
Visszavonultam, ha kérdésetek, kérésetek van, (vagy valami hasonló) nyugodtan zaklassatok meg Facebookon, vagy pedig Kenshiro Mirubi, Lanmao karaktereimen keresztül!
avatar
Jiraiya
Játékos


Adatlap
Szint: S
Rang: Sennin
Chakraszint: Sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Vas. Feb. 15 2015, 21:41

Az Orvosi Technikák leírása bővült néhány elméleti anyaggal. Most már megtalálható egy alap leírás a Butteki, vagyis Gyógyító Chakráról.

TOVÁBBÁ! A Szenzor Karakterek és képességek leírás elkészült! Itt olvashattok róla: http://narutohun.niceboard.org/t2552-chakraelmelet-kiegeszito-a-chakra-termeszete-erzekeles-es-a-szenzorok
AZOK A KARAKTEREK AKIK --> Rendelkeztek Szenzor képességekkel, a Ninja Tanács engedélyt adott a Szenzor képességek elsajátítására, vagy rendelkeznek a Kagura Harmadik Szeme nevezetű technikával, azok küldjék el nekem a nevüket Pm-ben.

_________________
Visszavonultam, ha kérdésetek, kérésetek van, (vagy valami hasonló) nyugodtan zaklassatok meg Facebookon, vagy pedig Kenshiro Mirubi, Lanmao karaktereimen keresztül!
avatar
Jiraiya
Játékos


Adatlap
Szint: S
Rang: Sennin
Chakraszint: Sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Csüt. Márc. 05 2015, 19:03

Hiroto által megírt technikák bekerültek a Kenjutsuk közé!


Issen

A szamuráj chakrával borítja be a kardját/kardjait, majd amint suhint vele, az adott irányba megindul az éles chakra penge, ami voltaképpen szinte mindent átvág. (Természetesen a Vastag acél vagy vasfalban csak kisebb kárt tesz, de a színtiszta chakra penge a legveszélyesebb penge)
Magyarnév: Villanás
Szint: B
Típus: Támadó
Chakraszint: 400


Hadan

A használó egy gyors csapást indít az ellenfele irányába, miközben kardját chakra borítja. A támadást követően chakra „karmok” szelhetik fel az ellenfelet. Maximum három ilyen chakra "karom" hozható létre egy csapással. 
Magyarnév: Szakítás
Szint: B
Típus: Támadó
Chakraszint: 450

_________________
Visszavonultam, ha kérdésetek, kérésetek van, (vagy valami hasonló) nyugodtan zaklassatok meg Facebookon, vagy pedig Kenshiro Mirubi, Lanmao karaktereimen keresztül!
avatar
Jiraiya
Játékos


Adatlap
Szint: S
Rang: Sennin
Chakraszint: Sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Vas. Márc. 15 2015, 23:01

A Kasseiken Sötét Chakra Technika magyar neve át lett írva a Chakra Feltámadás Kardja helyett Feltámadás Kardjára.
Indok: A Chakra szó nem szerepel a technikában.

_________________
Visszavonultam, ha kérdésetek, kérésetek van, (vagy valami hasonló) nyugodtan zaklassatok meg Facebookon, vagy pedig Kenshiro Mirubi, Lanmao karaktereimen keresztül!
avatar
Jiraiya
Játékos


Adatlap
Szint: S
Rang: Sennin
Chakraszint: Sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Kedd Márc. 24 2015, 15:58

Bekerült ÖT Új elemi "technika!" Ezek voltaképpen nem technikák, hanem azon műveletek, amikkel egy ninja képes lesz elsajátítani az Elsődleges Chakraelének Feloldását. Ezek Ismerete elengedhetetlen az adott elem további technikáinak elsajátításához! Azok a Karakterek, akik már rendelkeznek akár egy elemi technikával is, automatikusan felírhatják maguknak az E szintű technikát, ám akik még nem rendelkeznek Elemi technikával, azok előbb írják le az elem feloldását. Minden jutsuhoz mellékeltünk egy kis segítséget. Ha ezen műveletekre képes a használó (felgyújtás, mozgatás, kettévágás stb) akkor sikeresen használni tudja a chakraelemét!




Suiton Kaitou // Víz Elem Feloldás

Az alapvető Víz feloldás, melynek elérésével használható a Víz elem. A segítségével a használó képes lehet kevesebb (1-2 deciliter) vízmennyiség létrehozására. Az elemmel rendelkező ninják fizikai tulajdonságai is kis mértékben megváltozhatnak: Mozgékonyabbak lesznek.
Chakraszint: 10
Besorolás: E

Doton Kaitou // Föld Elem Feloldás
Alapvető Föld Elem feloldás, melynek segítségével létrehozható a Föld Chakra. A föld elemmel rendelkező ninják, képesek a kisebb köveket, talajdarabok mozgatására, valamint a talaj meglazítására. Ezeken kívül a személy fizikai tulajdonságai is kis mértékben változhatnak: Masszívabb termetet és erősebb ütéseket eredményez.
Chakraszint: 10
Besorolás: E 


Fūton Kaitou // Szél Elem Feloldás
Az alapvető szél feloldás, melynek segítségével létrehozható maga a szél chakra. A segítségével a használó képes a kezei közé került tárgyakat kettészelni, puszta koncentrációval. Azonban legfeljebb ruhadarabokon, papíron, leveleken, köteleken van hatással. A chakrával rendelkező személy fizikai tulajdonságát kis mértékben változtatja: könnyed, légies mozgást eredményez.
Chakraszint: 10
Besorolás: E

Raiton Kaitou // Villám Elem Feloldás
Az alapvető Villám feloldási művelet, melynek ismeretével használható a Villám chakra. A segítségével a használó képes lehet apróbb elektromosságot gerjeszteni, amivel maximum, kisebb pontszerű égési sérüléseket tud okozni. Az elem használatával általában a fizikai tulajdonságok is megváltoznak: A használó reflexei kifinomultabbak lesznek, valamint kis mértékben a gyorsasága is megnő.
Chakraszint: 10
Besorolás: E

Katon Kaitou // Tűz Elem Feloldás
Az alapvető tűz elem feloldás, melynek segítségével létrehozható maga a Tűz chakra. A segítségével a használó képes lehet a kezei közé került kisebb tárgyakat megégetni, vagy elporlasztani. Ezek leginkább a faleveleken, köteleken, papírokon működnek. Ha valamit sikerül begyújtani akkor az égés az anyagtól függően magától folytatódik. A chakrával rendelkező személyek fizikai tulajdonságai is megváltozhatnak: Légiesebb és gyorsabb lesz a mozgásuk.
Chakraszint: 10
Besorolás: E

_________________
Visszavonultam, ha kérdésetek, kérésetek van, (vagy valami hasonló) nyugodtan zaklassatok meg Facebookon, vagy pedig Kenshiro Mirubi, Lanmao karaktereimen keresztül!
avatar
Jiraiya
Játékos


Adatlap
Szint: S
Rang: Sennin
Chakraszint: Sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Kedd Május 12 2015, 13:34

Kedves Játékosok és most leginkább Hyuuga karakterek!
Mostantól a Mini Adatlapon és az Adatlapon vezetjük a Byakugan használatának távolságát. Egy régi játékos adta ezt az ötletet, ami nála be volt vezetve és nagyon is igaza volt a régi Staff tagoknak, hogy tettek erre egy kísérletet, mert amint látjuk, sem Neji, sem pedig Hinata nem képes a végtelenségig ellátni, így most meg kell adnunk egy értéket méterben, amit a Hyuuga átláthat a Byakugan segítségével. Az értéket a karakter Chakraszintje, Szintje és a Byakugan használatának az ideje fogja megadni. Ezért, kérnék MINDEN Hyuuga karaktert, hogy írjon nekem egy Pm-et, amiben leírja (És linkeket ad) hogy mióta használja a karakter a Byakugant és a karakter aktuális Charkaszintjét és Szintjét. Köszönöm!


Ui.: Jelenleg a Byakugan Kekkei Genkai topicjában olvashatóak a további tudnivalók, azonban a leírás bővülni fog ebben az évben.

_________________
Visszavonultam, ha kérdésetek, kérésetek van, (vagy valami hasonló) nyugodtan zaklassatok meg Facebookon, vagy pedig Kenshiro Mirubi, Lanmao karaktereimen keresztül!
avatar
Jiraiya
Játékos


Adatlap
Szint: S
Rang: Sennin
Chakraszint: Sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Csüt. Május 14 2015, 22:47

Kedves Játékosok!
Bővült néhány leírással és újítással a Jutsulista: Jiton és Satetsu leírás, Titkos Sunagakure Technikák!
Linkek:
http://narutohun.niceboard.org/t2642-sunagakure-technikak
http://narutohun.niceboard.org/t211-satetsu-es-jiton

_________________
Visszavonultam, ha kérdésetek, kérésetek van, (vagy valami hasonló) nyugodtan zaklassatok meg Facebookon, vagy pedig Kenshiro Mirubi, Lanmao karaktereimen keresztül!
avatar
Jiraiya
Játékos


Adatlap
Szint: S
Rang: Sennin
Chakraszint: Sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Uchiha Madara on Hétf. Május 18 2015, 23:52

Szép estét Mindenkinek!


A doton használókhoz szólnék első sorban, az alábbi technika új értelmezést kapott, így szintje kissé emelve lett, tekintve a felhasználhatósági szabadság végett.
Doton: Fusha no jutsu 
A technika elengedhetetlen feltétele az iwagakure no jutsu, esetleg a Vakond rejtőző technika. Ennek a segítségével képesek lehetünk felgyorsítani a föld alatti mozgást és meglepetésszerűen előtörni a földből. Magas szinten másodpercek alatt utazhatunk igen nagy távolságokat, ehhez azonban képzett dotonismeret szükséges.
Példa: A használó több ellenfelet akar egy időben megállítani, így a föld alá bújva tör eléjük, majd megzavarja azoknak a mozgásukat, megbontva ezzel a különféle alakzatokat. Tökéletes védelmi és támadó technika is egyben. 
Magyar név: Föld stílus: Blokád 
Típus: Kiegészítő 
Besorolás: B szintű
Chakra: 400
Kikötés: Iwagakure/Moguregakure no jutsu ismerete

_________________
Meséléseim:
Tengeri patkányok - Hirota Yukionna
Szenvedéssel teli világ - Ayanokoji Takashi
Nagykutyák között - Shunsui
Hosszú utakon - Nara Akane
Üzemen kívül - Kenshiro Youma - fagyasztott
Villódzó kábulat - Matsuhito Shinroku - fagyasztott
Kirigakurei haderő - IV. Shinobi Háború, NJK haderő
Irányított Anime karakterek:
Ao, Tobi
avatar
Uchiha Madara
Mesélő

Specializálódás : Fegyverek || Ninjuu kódex


Adatlap
Szint: S
Rang: Legend
Chakraszint: Az öt Kage erejénél is nagyobb

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Vas. Május 31 2015, 23:54

Annyi változás történt a Szenzor karakterekkel kapcsolatban, hogy az A szinten lévő tudáshoz kisebb megkötéseket fűztünk hozzá, míg az S szinten lévő tudás Moderátori Engedélyhez kötött lett!

_________________
Visszavonultam, ha kérdésetek, kérésetek van, (vagy valami hasonló) nyugodtan zaklassatok meg Facebookon, vagy pedig Kenshiro Mirubi, Lanmao karaktereimen keresztül!
avatar
Jiraiya
Játékos


Adatlap
Szint: S
Rang: Sennin
Chakraszint: Sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Kedd Júl. 14 2015, 11:41

Megváltozott/Pontosításra került egy technika leírása és a Sima Jutsukból átkerült az Orvosi Ismereteket igénylő technikákhoz.

Shisa Kugutsu // Halott Báb



Ez az Orochimaru által kifejlesztett technika lehetővé teszi a használója számára, hogy a testébe olvasszon halottakat, akik így saját teste részévé válnak, így a testek által legtöbbet használt, beidegződött jutsukat a használó is tudni fogja alkalmazni.
A technika eredményeképpen a használó elméje instabillá válik, és nagyobb sokkok felszínre hozhatják a halottak tudatát.
Chakraszint: 500
Besorolás: A




Shisa Kugutsu // Halott Báb

Ez az Orochimaru által kifejlesztett technika lehetővé teszi a használója számára, hogy a testébe olvasszon más testeket, test részeket, test darabokat, amik így saját teste részévé válnak, szinte másodpercek alatt. A beolvasztott testek természetesen anyagtöbbletet jelentenek, így hogy a beolvasztott testrész ne induljon rothadásnak, a ninjának erekkel kell ellátnia, vagyis teljes mértékben össze kell kapcsolódnia a beolvasztott testtel. Arra is figyelni kell, hogy csak teljesen sterilizált és eltartósított testeket olvasszon be a használó, ugyanis a nem megfelelőn kezelt testek esetében komoly fertőzéseket kaphat a használó. A későn beolvasztott részek nem lesznek éppen emberi kinézetűek és rengeteg kockázattal jár azon szövetek megtartása.
A használó nagyon komplikáltan képes emberi agyakat is beolvasztani a testébe, ezzel megszerezheti a beolvasztott személy emlékeit és tapasztalatait, esetenként is ismerte technikákat is. Ám ilyen használat mellett a használó elméje instabillá válik, és nagyobb sokkok felszínre hozhatják a halottak tudatát. Az erősebb tudatszintű emberek akár át is vehetik a test felett az irányítást.
Chakraszint: 600
Besorolás: A
Megjegyzés: Az Emberi agyak beolvasztása Engedélyköteles, a technika viszont önmagában tanulható.

_________________
Visszavonultam, ha kérdésetek, kérésetek van, (vagy valami hasonló) nyugodtan zaklassatok meg Facebookon, vagy pedig Kenshiro Mirubi, Lanmao karaktereimen keresztül!
avatar
Jiraiya
Játékos


Adatlap
Szint: S
Rang: Sennin
Chakraszint: Sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Vas. Júl. 19 2015, 23:47

Átdolgozásra került egy technika, amit aztán át is tettünk az Orvosi Ninjutsukból a Pecsét Technikák közé!




Sennou Jutsu // Agymosó Technika

Ennek a jutsunak a segítségével helyezhetünk el emlékblokkolót egy másik személy fejében, és így akár kémkedésre is használhatjuk a tudta nélkül. Majd a kellő pillanatban felhasználhatjuk az ellenfeleink ellen. Az emlékek a blokkoló eltávolítása után visszatérnek és az egészen eddig tapasztaltakra emlékszik majd az áldozat. Sasori ezt a technikát egy hűséges szolgáján használta, hogy elfelejtsen minden vele kapcsolatos információt és csak arra emlékezzen, hogy egy Sunagakurei ninja. Ám amikor a blokkolót eltávolította, újra emlékezett mindenre és újra hű szolgája lett Sasorinak. 
Besorolás: A
Chakraszint: 550




Sennou Jutsu // Agymosó Technika

A technika segítségével a használó képes blokkolni áldozata emlékeit úgy, hogy egy jelpecsétet helyez el az áldozat elméjében. Ez a pecsét különbözik a hagyományos értelembe vett pecsétektől, mert ez sokkal inkább egy chakra lenyomat, amely fizikailag nem látható és nem fogható, ám a funkciója, hogy megtalálja azokat az információkat az emberi agyban, amelyeket a használó a pecsétbe táplált, majd a pecsét ezután blokkolja az információhoz tartozó emlékeket. Fontos, hogy a használó csak olyan emlékeket tud blokkolni, így elérhetetlenné tenni az áldozat számára, amiket a használó is ismer. Ha egy olyan emléket akarunk blokkolni, amit nem ismer a használó, akkor az nem fog sikerülni, egészen addig, amíg nem ismer az emlékből néhány kulcs ingert, amelyhez az agy társíthatja az adott emléket. Legyen az egy piros ruha, egy eltörött pohár, egy sérülés, vagy egy erős érzés. Érthetően: Ismeretlen emlékeknél minél több részletet ismer a használó, annál több információt képes adni a pecsétnek, amely annál több ingert képes azonosítani és a megfelelő ingerületet, vagyis emléket blokkolni. Ekkor beszélünk emlékblokkolásról.

Összességében minél több paramétert ismer a használó, annál biztosabb lehet a sikerében. Ha hiányos, vagy hamis információk alapján blokkolja az emlékeket, akkor a pecsét beszámíthatatlan következményeket okozhat.
Az emlékek a blokkoló eltávolítása után visszatérnek és az egészen eddig tapasztaltakra emlékszik majd az áldozat. Sasori ezt a technikát egy hűséges szolgáján használta, hogy elfelejtsen minden vele kapcsolatos információt és csak arra emlékezzen, hogy egy Sunagakurei ninja. Ám amikor a blokkolót eltávolította, újra emlékezett mindenre és újra hű szolgája lett Sasorinak. 
Besorolás: A
Chakraszint: 550

_________________
Visszavonultam, ha kérdésetek, kérésetek van, (vagy valami hasonló) nyugodtan zaklassatok meg Facebookon, vagy pedig Kenshiro Mirubi, Lanmao karaktereimen keresztül!
avatar
Jiraiya
Játékos


Adatlap
Szint: S
Rang: Sennin
Chakraszint: Sok...

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Sponsored content


Sponsored content


Vissza az elejére Go down

1 / 2 oldal 1, 2  Next

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.