-= Játéktechnikai Hírek =-

2 / 2 oldal Previous  1, 2

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Vas. Júl. 26 2015, 01:11

Az Orvosi Technikák három csoportra lettek osztva, hogy ne legyenek félreértések. Ezen kívül a Gyógyító Orvosi Ninjutsuk közül néhány technika leírása bővítve lett!

_________________
° Hiroto Yukionna, Tottori Shinko, Matsuhito Shinroku --> Cukorkacsapat 2.0
° Kenshiro Hanae --> Újra elveszve... 
° Kureiji Hanaro --> Minden kezdet nehéz
° Rui --> A Fájdalmas Jóslat: Élet
° Yoshitaro --> A Fájdalmas Jóslat: Halál
° Akira --> "Tartozni valahová..."
° Saigo --> Egy "B" szintű küldetés
° Abuso --> Homokszív
° Kawachi --> ???
° Datara --> Nawabare no Jutsu
avatar
Jiraiya
Mesélő

Specializálódás : Mekkenteni a mekkenthetőt

Tartózkodási hely : Félkarú Rablózik valahol


Adatlap
Szint: S
Rang: Kiégett Játéktechnikus
Chakraszint: Kecske :|

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Vas. Ápr. 03 2016, 17:20

A következő technika került pontosításra, átírásra!
A jövőben több új technika is bekerül majd terveink szerint, amik leginkább magasabb szinten lesznek elérhetőek! Ezen kívül majd kezdünk valamit a Sima Jutsuk képeivel is. ^^



Kuchiyose: Rashōmon: Naraku // Idéző technika: Démonkapu: Pokol

A Rashomon rendkívül ritkán használatos támadó változata. A ninja megidézi a hatalmas kaput, ami azonban most ki is tárul, és hatalmas szívóhatást fejt ki. Akit magába szív azt azonnal a pokol fenekére taszítja örök szenvedésre kárhoztatva. Eddig a történelem során rendkívül kevés harcosnak sikerült visszajutnia az alvilágból.
Besorolás: S
Chakraszint: 800
Megkötés: Kuchiyose no Jutsu: Rashömon ismerete
ENGEDÉLYKÖTELES!


Kuchiyose: Rashōmon: Naraku // Idéző technika: Démonkapu: Pokol

A Rashomon rendkívül ritkán használatos támadó változata. A ninja megidézi a hatalmas kaput, amin képes aktiválni a sokak által nem ismert Pecsétet, így a kapu ezúttal ki is tárul, és hatalmas szívóhatást fejt ki. Akit magába szív azt azonnal a pokol fenekére taszítja örök szenvedésre kárhoztatva. Legalábbis a legenda így szól, ugyanis senki nem tudja, hogy a Rashomon honnan származik, csak azt, hogy akik képesek voltak "kinyitni" a kaput és elszívták ellenfelüket, azok közül a szerencsétlenek közül, csak nagyon kevesen tértek vissza.
Megjegyzés: A Rashomon pecsétje egy Tér-Idő kaput nyitva egy másik Dimenzióba szívja el az ellenfelet, ugyanis a Rashomon másik fele (Nem tudni, hogy milyen formában létezik) kapcsolatban áll a megidézett kapuval, így a pecsét képes elragadni és átteleportálni az ellenfelet a másik dimenziókba.
Besorolás: S
Chakraszint: 800
Megkötés: Kuchiyose no Jutsu: Rashömon ismerete
ENGEDÉLYKÖTELES!







_________________
° Hiroto Yukionna, Tottori Shinko, Matsuhito Shinroku --> Cukorkacsapat 2.0
° Kenshiro Hanae --> Újra elveszve... 
° Kureiji Hanaro --> Minden kezdet nehéz
° Rui --> A Fájdalmas Jóslat: Élet
° Yoshitaro --> A Fájdalmas Jóslat: Halál
° Akira --> "Tartozni valahová..."
° Saigo --> Egy "B" szintű küldetés
° Abuso --> Homokszív
° Kawachi --> ???
° Datara --> Nawabare no Jutsu
avatar
Jiraiya
Mesélő

Specializálódás : Mekkenteni a mekkenthetőt

Tartózkodási hely : Félkarú Rablózik valahol


Adatlap
Szint: S
Rang: Kiégett Játéktechnikus
Chakraszint: Kecske :|

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Szomb. Jún. 04 2016, 13:52

Üdvözlet!
Egy fontos hírt szeretnék bejelenteni! Már nagyon régóta beszélni a Staff a Taijutsu Pontrendszert és már több Játékos is megemlítette, köztük talán Aki volt az, aki a legjobb ötletet adta, így a Ninja Tanács úgy döntött, hogy bevezeti a Taijutsu Pontrendszert, hogy mérhetőek legyenek a különbségek ezen a téren a karakterek között! Mostantól minden Taijutsu technika, edzésekre specializálódott élmény és mesélővel mesélt játék Taijutsu pontot is fog adni, amit a Miniadatlapon és az Adatlapon is vezetni kell!



Itt megtaláljátok a leírást a Pontrendszerhez: http://narutohun.niceboard.org/t2296-3-fejlodes-es-jutsu-tanulas

_________________
° Hiroto Yukionna, Tottori Shinko, Matsuhito Shinroku --> Cukorkacsapat 2.0
° Kenshiro Hanae --> Újra elveszve... 
° Kureiji Hanaro --> Minden kezdet nehéz
° Rui --> A Fájdalmas Jóslat: Élet
° Yoshitaro --> A Fájdalmas Jóslat: Halál
° Akira --> "Tartozni valahová..."
° Saigo --> Egy "B" szintű küldetés
° Abuso --> Homokszív
° Kawachi --> ???
° Datara --> Nawabare no Jutsu
avatar
Jiraiya
Mesélő

Specializálódás : Mekkenteni a mekkenthetőt

Tartózkodási hely : Félkarú Rablózik valahol


Adatlap
Szint: S
Rang: Kiégett Játéktechnikus
Chakraszint: Kecske :|

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Szomb. Jún. 25 2016, 12:42

Egy új Kekkei Genkai lett kidolgozva Hasegawa Zauki által. 
Itt találjátok meg: http://narutohun.niceboard.org/t3042-hikariton

_________________
° Hiroto Yukionna, Tottori Shinko, Matsuhito Shinroku --> Cukorkacsapat 2.0
° Kenshiro Hanae --> Újra elveszve... 
° Kureiji Hanaro --> Minden kezdet nehéz
° Rui --> A Fájdalmas Jóslat: Élet
° Yoshitaro --> A Fájdalmas Jóslat: Halál
° Akira --> "Tartozni valahová..."
° Saigo --> Egy "B" szintű küldetés
° Abuso --> Homokszív
° Kawachi --> ???
° Datara --> Nawabare no Jutsu
avatar
Jiraiya
Mesélő

Specializálódás : Mekkenteni a mekkenthetőt

Tartózkodási hely : Félkarú Rablózik valahol


Adatlap
Szint: S
Rang: Kiégett Játéktechnikus
Chakraszint: Kecske :|

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Vas. Jún. 26 2016, 13:49

Orochimaru Átokpecsétének leírása bővült és kiegészült, itt olvashattok róla: http://narutohun.niceboard.org/t406-pecsetek#808



Orochimaru no Juinjutsu // Orochimaru Átokpecsétje




Orochimaru által kifejlesztett Átokpecsét Technika, melyet egy
Jūgo nevű férfi sejtjeiből hozott létre. Jūgo Klánjának Kekkei Genkai képessége olyan testnedveket és sejteket termelt, melyek önmaguktól is képesek a chakrafelszabadítás hatására magukba fogadni és átalakítani a Természeti Energiákat, ezzel Senjutsu chakrát tudtak használni, mindenféle megerőltetés nélkül. Orochimaru ezekkel a sejtekkel kísérletezve alkotta meg az átokpecsétjét, mégpedig abból a célból, hogy manipulálhassa a Rizsföldek Országának shinobijait, a Hang Ninjákat. Az átok pecsét segítségével Orochimaru gyakorlatilag képes irányítani a pecséttel ellátott személyt, képes fájdalmat okozni neki, vagy akár meg is ölni. Egyesek jutalomból kapták a pecsétet, mivel az irányíthatóság mellett nagyobb fizikai erőt és nagyobb mennyiségű chakrát is biztosít a pecsét. Ami a harcokban igen jó szolgálatokat tesz. (A pecsétnek igen sok fajtája létezik)
Besorolás: S
Chakraszint: 900

Megkötés: Moderátori Engedélyhez Kötött! Illetve csak a hang falu ninják tanulhatják és persze azok az elveszett ninják, akik Orochimaruhoz szegődnek. A pecsét nem befolyásolható, illetve a használó a pecsét mindenkori ura irányítása alatt áll; az képes halálos fájdalmat okozni a hordozónak. A pecsét jelenleg Kabuto irányítása alatt áll.

Megjegyzés: Ezt a pecsétet használóként csak Kabuto képes alkalmazni, illetve az, akinek Kabuto továbbadja (ha bármikor szándékozik azt tenni).


A Pecsételés Folyamata

A pecsét elkészítéséhez szükség van az Orochimaru által létrehozott enzimre, amit Orochimaru általában a testéből állított elő. Az Enzimet keverni kell a használó chakrájával, majd egy szúrással, befecskendezéssel az áldozat testébe kell juttatni a mérget, majd a chakrával meg kell alkotni a szükséges pecsétet, ami a chakra és az enzim keveredéséből jön létre. Miután a pecsétet megkapta az áldozat, a teste nem képes elviselni azt és eszméletét veszíti.
Ekkor kezdődik el a szerencsejáték, ugyanis kezdetben a pecsétet senki nem élte túl... Hosszas kísérletezgetések után, Orochimarunak sikerült szörnyeket és génmódosított lényeket teremteni a technikával, ám ez is kevés volt. Évekkel később elérte azt, hogy a megpecsételt teste 10%-os sikerrel fogadja be és élje túl a pecsételést, így már több Átokpecséttel rendelkező személy maradhatott életben és őrizhette meg emberi tulajdonságait.
Később Yakushi Kabuto, Orochimaru "halála" után, képes volt a pecsétet és a kezelhetőséget továbbfejleszteni, ezzel a megpecsételtek már 40%-os eséllyel élték túl a technikát, aminek esélyét lehet fokozni gyógyszeres kezeléssel és Orovis technikákkal. Ez esetben a túlélés esélye 60%-osra tehető volt, de a test csak segítséggel volt képes túlélni a Pecsétet, így a megpecsételtek örök életükben gyógyszert kellett, hogy szedjenek, hogy a testük képes legyen megbirkózni az átokpecsét mindennapos terhelésével. 


Az Átokpecsét Szintjei
A megpecsételt személy kezdetben nem képes irányítani az Átokpecsétet, így akaratlanul is a felszínre hozhatja annak erejét ez pedig olykor fájdalommal is jár, ugyanis amíg a pecsét aktív, vagyis működésbe lép, folyamatosan szívja el a megpecsételt személy chakráját és a helyére a pecsét által termelt, Senjutsu chakrát juttatja. - Ami természetesen a már átalakított, irányítható Senjutsu chakra - Ennek jellege a pecsét létrehozójának chakrájától függ. Kabuto és Orochimaru chakrája kifejezetten romlott és visszataszítónak van bemutatva. 
Azonban, amíg a pecsét aktív, a használó chakraszintje megnövekedik és a technikái sokkal erősebbek lesznek. Minél több chakrát használ el a megpecsételt a fájdalom annál inkább gyengül és az erővel járó mámor annál jobban ragadja el. Amikor pedig elhasználta saját chakrája nagy részét akkor meríthet még többet a pecsétből, ám annak súlyos következményei lehetnek... Legjobb esetben halál, a rosszabbikban a használó teste teljesen átalakul és szörnyszerűvé válik, elveszíti a józan eszét és csak a pusztításnak fog élni...

Megjegyzés: A pecsét fokozott használata az elmére is hatással van, minél többet használja a pecsétet a megpecsételt, annál jobban szennyeződik be az elméje is és lesz fogékonyabb a pecsételő akaratának teljesítésére.



Joutai Ichi // Első Szint




A megpecsételtek kezdetben csak az első szint használatára képesek. Gyorsaságuk, erejük, kitartásuk és chakrájuk, valamint a technikáik hatékonysága megnő, azonban azok számára, akik nem bírnak a pecsét második szintjével, a pecsét használata fájdalommal jár és a felszabaduló chakra nehezen kontrollálható. Akik már a második szintre léptek, azok gond nélkül tudják használni az Első szintet, a hátráltató tényezők, mint a fájdalom nem jelennek meg. A Chakrájukat továbbra is elnyeli a pecsét, de a helyére Senjutsu chakrát juttat, ami sokkal nagyobb hatásfokkal működik. Ha a pecsétet az irányítása alatt tartó ninja használja, - aki már bír a második szinttel is - és kifogyna a chakrából, akkor a pecsét képes azt némileg visszatölteni, szintén megkerülve a hátráltató tényezőket. A pecsét első szintjén a megpecsételt testén szertefutnak az Átokpecsétjének megfelelő jelek. Ez jelzi a pecsét hatását a Chakrahálózatra és a testre.

Megjegyzés: Ezt a szintet minden megpecsételt eléri, azonban a zavartalan használat csak a második szint után érhető el!



Shikoku Mujin // Négy Sötét Köd Rendezés



Ez egy az átokpecséttel kapcsolatos elzáró ninjutsu, szükséges hozzá egy hordozó edény, általában hordó, megidézése egy megfelelő tekercs segítségével, majd eztán a négy idéző - mivel a technikához négy személy kell vagy egy sok chakrával rendelkező, S szintű személy - elvégzi a megfelelő kézjeleket s ennek következtében négy pontból sötét köd emelkedik, mely végül a hordó fölött egy felhőben egyesül. (a technikát a Seishnigan nevű droggal közösen használják: a személy aki beveszi a drogot és rendelkezik az átokpecséttel, annak akaratán kívül is az átokpecsét elkezdi átvenni a teste felett az irányítást és a tablettát beszedő rendszerint meghal, ám a technika hatására a halál nem áll be, csupán az áldozat időszakos kómába esik, ez az idő például remek lehetőséget ad az átokpecséttel fertőzött személy számára, hogy a pecsét első szintjéről a másodikra lépjen.) A használók a felhőt a hordóba helyezett, a drog hatása alatt lévőre irányítják, majd következik a lezáró és kiegészitő ninjutsu, mellyel lezárható a művelet. Tehát a pecsét egy tetszhalál állapotot vált ki, ami idő alatt a test funkciói lelassulnak, majdhogynem leállnak, így a használó teste, chakrája és elméje lehetőséget kap irányítása alá vonni az Átokpecsétet.
Megjegyzés: szükséges hozzá a Fuukoku Houin
Chakrapont: 350
Besorolás: B

Fuukoku Houin // Sötét Elzárási Mód



Az elõzõ technika kiegészítése, lezárása: ha már a felhőt a hordóba irányítottuk, valamivel benne is kell tartanunk, erre szolgál ez a technika. A négy idézõ a megfelelõ szimbólumokat a vérével apró pecsételésre alkalmas papírcetlikre írja, majd elvégzik a kézpecséteket és ekkor a papírfecnik a hordóra tapadva meggátolják a felhõ távozását, valamint aktiválják és lezárják a Shikoku Mujint. Amint végbement az átalakulás, vagy a megpecsételt meghalt, a pecsétek maguktól feloldódnak.
Megjegyzés: a Shikoku Mujinnel együtt alkalmazható
Chakrapont: 350
Besorolás: B




Joutai Ni // Második Szint



A Második Szint elérésével a pecsét képes átalakítani fizikailag is a használó testét. A haj megnövekedik, a szem besárgul, sokszor szarvai nőnek a használónak és a bőre színe is más árnyalatot vesz. Ezen a szinten még erősebbé, gyorsabbá, ügyesebbé válik a használó és a chakrája drasztikus mértékben megnövekedik. A képességeire is kihat a technika, az előzőnél is hatásosabb technikákat tud létrehozni velük. A hátránya viszont egyértelmű: A használó elméje instabillá válik, sokkalta indulatosabb és erőszakosabb lesz, valamint sokkal közelebb áll majd a pecsét létrehozójához, tudtán kívül is szimpatizálhat a létrehozó akaratával. Azonban ezen a "hátrányon" idővel felül lehet kerekedni és a használó elméje stabil marad.
Besorolás: A
Chakraszint: 600

_________________
° Hiroto Yukionna, Tottori Shinko, Matsuhito Shinroku --> Cukorkacsapat 2.0
° Kenshiro Hanae --> Újra elveszve... 
° Kureiji Hanaro --> Minden kezdet nehéz
° Rui --> A Fájdalmas Jóslat: Élet
° Yoshitaro --> A Fájdalmas Jóslat: Halál
° Akira --> "Tartozni valahová..."
° Saigo --> Egy "B" szintű küldetés
° Abuso --> Homokszív
° Kawachi --> ???
° Datara --> Nawabare no Jutsu
avatar
Jiraiya
Mesélő

Specializálódás : Mekkenteni a mekkenthetőt

Tartózkodási hely : Félkarú Rablózik valahol


Adatlap
Szint: S
Rang: Kiégett Játéktechnikus
Chakraszint: Kecske :|

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Pént. Szept. 23 2016, 16:40

Kikerült a Senjutsu leíráshoz egy kiegészítés, ami leírja, hogy a Játékban hogyan használható a Senjutsu. Akinek kérdése, észrevétele van, az nyugodtan írjon nekem Pm-ben ezzel kapcsolatban.

_________________
° Hiroto Yukionna, Tottori Shinko, Matsuhito Shinroku --> Cukorkacsapat 2.0
° Kenshiro Hanae --> Újra elveszve... 
° Kureiji Hanaro --> Minden kezdet nehéz
° Rui --> A Fájdalmas Jóslat: Élet
° Yoshitaro --> A Fájdalmas Jóslat: Halál
° Akira --> "Tartozni valahová..."
° Saigo --> Egy "B" szintű küldetés
° Abuso --> Homokszív
° Kawachi --> ???
° Datara --> Nawabare no Jutsu
avatar
Jiraiya
Mesélő

Specializálódás : Mekkenteni a mekkenthetőt

Tartózkodási hely : Félkarú Rablózik valahol


Adatlap
Szint: S
Rang: Kiégett Játéktechnikus
Chakraszint: Kecske :|

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Senju Tobirama on Csüt. Nov. 03 2016, 17:14

Üdv!
A Mokuton Kekkei Genkai leírása frissült, a technikák száma gyarapodott az animében és mangában látottakkal, illetve egy új kategorizálási forma is belekerült. Terveink szerint ilyen, de legalábbis hasonló kategóriákra bontást láthattok majd az összes technika kategóriájában. A "kreatívabb stílusok" hasonlóként, míg az elemiek többsége például típus alapján. Védekező, Támadó és Kiegészítő csoportokra lesznek bontva a bővített technika listák. Ezeket az első posztban, a nevükre kattintva (linkelt megoldás) gyorsabban is el tudjátok érni, mintha görgetnétek. Ez a megoldás kedvezőbbé teszi majd a technikák közti keresgélést, főleg úgy, hogy tervezzük bővíteni azokkal melyek reális, valós alappal rendelkeznek. (Tehát az animében és mangában látottak.)  

_________________
avatar
Senju Tobirama
Főadminisztrátor


Adatlap
Szint: E
Rang: Hokage
Chakraszint: Halálütés

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Pént. Jan. 27 2017, 23:13

A Hónapban a Következő technikák frissültek.




Infuuin // Titkos Jel Pecsét
Tsunade által kifejlesztett pecsétstílus, ami megengedi számára, hogy olyan volumenű technikákat használjon, mint a Souzou Saisei, illetve, hogy a legreménytelenebb helyzetekben is chakrához jusson.
A Pecsét megszerzése ENGEDÉLYKÖTELES!


Infuuin pecsét Feltöltése
A Pecsétet 300%-ig lehet feltölteni ami azt jelenti, hogy maximum a használó 100% chakrájának a háromszorosa tárolható el. A pecsét feloldásával annyi chakra válik felhasználhatóvá a játékos számára (vagyis adódik hozzá a már meglévő Chakraszázalékához a csata alatt) amennyi chakrát a pecsétben eltárolt. Infuuin Chakraszázalékot (Infuuin %) Élmények és Játéktéri Kalandok után kaphat egy karakter, valamint az év végén plusz jutalom gyanánt. Ezek a következő képen alakulnak:

Élmények után járó Infuuin --> 1-10%
Ez minden esetben az élmény, vagyis az iromány minőségétől és a benne foglalt szellemi és/vagy fizikai nehézségektől függ.

Játéktéri Kalandok után járó Infuuin --> 1-30%
A játék minőségétől függ, ami magába foglalja a karakterhűséget, a szerepjátékot, az írás minőségét és egyéb a mesélő által értékelt szempontokat.

Év végi Ajándék mellé járó Infuuin
--> 50%
Ezt kérvényezni kell, a kérvény mellé pedig az elmúlt egy év játéktéri játékait kell belinkelni. Aktív, folyamatos játék esetén és/vagy legalább 10 körváltás esetén kapható csak meg ez az év végi százalék. Amennyiben a mesélő vagy mesélők miatt nem valósult meg a minimum 10 körváltást azt jelezve az Infuuinnal rendelkező megkapja a %-ot. 


Infuuin // Titkos Jel Pecsét

A technika segítségével a használó egy pecsétet hoz létre a testében, ami a bőrén egy látható szimbólumot képez. Ezt a pecsétet a használó folyamatosan tölti fel a saját Chakrájával, a nap minden percében. Ez nagy koncentrációt igényel.
Chakraszint: 800
Besorolás: S
Megjegyzés: Az Infuuin technikával maximum 300% chakrát lehet elraktározni. Ezeket a százalékokat a karakter egy-egy Kaland után kapja a chakra mellé. Nagyon nehéz, S szintű kaland esetén a karakter maximum +15%-ot kaphat, amit a Miniadatlapján vezetünk neki.

Infuuin Kai // Titkos Jel Pecsét Feloldás

Az Infuuin feloldása: az Infuuin során a pecsétbe felgyülemlett chakra folyamatosan kiáramlik a használó testébe, ezt pedig a használó képes tudja bármilyen technikájához alkalmazni.
Chakrapont: 800
Besorolás: S
Megjegyzés: A technikával felszabadítható az Infuuinnal eltárolt chakra, vagyis az a százalék, amennyit eltárolt a karakter, hozzáadódik a Chakra Százalékához. Ezt technikát nem kell külön tanulni, az Infuuin pecsét ismeretében a feloldást a használó már képes elvégezni. 



Kage Kagami Shinten no Hou // Árnyék Tükör Alakváltó Mód

Egy titokzatos jutsu a démon országából, melynek segítségével a használó képes felvenni valaki más alakját tökéletesen, teljesen maradandóan. Ez azt jelenti hogy többé képtelen visszaváltozni mivel a technika egy végleges változást idéz elő a testen és testben egyaránt! Voltaképpen a Henge no Jutsu tökéletesített változata, ahol az eredeti testre jellemző tulajdonságok megmaradnak, ahogyan a chakra sem alakul át, a technika teljes egészében csak és kizárólag a külsőt változtatja meg, a DNS-t és a sejteket nem. Ezen kívül egy állat alakját felvenni nem lehetséges a technikával mivel a test és annak működésének a leképezése túl bonyolult lenne. Esetleg az emberszabásúak kinézetét lehet felvenni, akkor a használó voltaképpen egy Ninjuu-nak felel meg. így leginkább, csak emberek kinézetét lehet ellopni a technikával. A Jutsu különleges felfestett, megformált, létrehozott szimbólumot igényel melynek a használója közepébe áll, illetve speciális kézjeleket.  A technika nem fiatalítja, vagy öregíti meg testet és nem csökkenti a sejtek számát, tehát nem öregíti el a használó testét, még akkor sem, hogyha egy öregember alakját veszi fel fiatalon, azonban a külső valóban egy öregembert mutat. Ez fordítva is igaz, a használó teste nem lesz fiatalabb ha öregember létére egy fiatal személy külsejét ölti magára, egyszerűen csak fiatalabbnak néz ki. - Tsunade fiatalító technikája is hasonló elven működik - Így, ha egy fiatal személy felveszi egy idősebb személy kinézetét, akkor a chakrával tökéletesen képes leképezni az eredeti test megjelenését, de a sejtek fiatalok maradnak. Ez a folyamat fordítva is értendő, hogyha egy idősebb személy veszi fel egy fiatalabb személy kinézetét, akkor a teste ugyan átalakul, de a sejtjei és a sérülései megmaradnak. Maximum a felületi sérülések tűnnek el, a sejtek azonban folyamatosan cserélődnek, de a technika megtartja a felvett alakot! A technikát leginkább az uralkodók és a fontos személyek megvédésére találták ki.
Megjegyzés: A technika létrehozásához alaposan szemügyre kell venni a célszemélyt, hogy utána tökéletesen leképezhessük a külsőt. A technikát természetesen kitalált, elképzelt külalakkal is végre lehet hajtani, ám legtöbbször akkor a használó némely vonásai megmaradnak. Ezen kívül mivel maradandó chakrahatást ér el a használó a technikával, a felvett külalak nem változik, nem öregszik, de természetesen a test az igen, így hiába néz ki valaki 15 évesnek, ha a teste már közel 80 éves és érzi a kor nyomát a testén.
Chakraszint: 700
Besorolás: A

Ezen technika hibás névvel volt bent a listán, így át lett nevezve és az Engedélykötelesség le lett véve róla érthető okok miatt. Ide szeretném címezni a bejelentést: A legtöbb Engedélyköteles technikáról a jövőben le lesz szedve az engedélykötelesség és helyettük bizonyos megkötéseket fogunk betenni, mint ennél a technikánál is. Legfőképpen azokat, hogy csak egy vagy több adott Narutos szereplőtől tanulhatóak el az Engedélyköteles technikák, legalábbis azok, amikről semmilyen más feljegyzés nem maradhatott vagy más esetleges NJK személyek nem tudtak elsajátítani. Továbbá (ámbár ez még nem megerősített tény) az is lehetséges lesz, hogy a MÁR JK által MEGSZERZETT régen engedélyköteles technikákat és/vagy egy JK karakternek megtanított Megkötéses technikát a játékos átadjon egy másik játékosnak azáltal, hogy megtanítja neki.

Na már most ez a rendszer nagy gyengeségekkel járhat, ugyanis egy Staff, aki megszemélyesíti Kabutot, nyilvánvalóan nem fogja azt mondani egy "egyszerű" Otogakurei S szintű Ninjának, hogy "megtanítom neked a Ryuu no Kawarimit" hiszen ezek nem könnyen tanulható képességek, nem mindenki lehet képes rá, egyes szereplők komoly "aduász" és féltve őrzött technikái, amit nem adnak át olyan egyszerűen, még akkor sem, hogyha roppantmód rokonszenves valaki.
Azonban a játékosok által történhetnek abszurd "barátságok" teszem azt Itanashi összebarátkozik Tomoéval mert a két user jóban vannak, így megtanítja neki az Infuuint. (Ebből semmi nem igaz természetesen) Tehát ez valószínűtlen lenne a játéktéren, bármennyire is lenne jóban a két User, így ezt a lehetőséget a Staff még átgondolja.

Ryuu no Kawarimi no Jutsu // Sárkány Testhelyettesítő Technika

Egy ősi időkre visszanyúló, már már elfeledett, Orochimaru által felelevenített technika. Ennek segítségével a ninja, bár nagy áldozat árán, de minden egyes súlyos fizikai támadást képes megúszni. Ha a test akár darabokra is szakad a ninja a régi test száján át kibújva képes újraépíteni egy teljesen újabb sértetlen testet, amihez hatalmas mennyiségű chakrát és a régi testet használja fel. Mivel a ninja kígyó módjára veti le a sérült testet, néha a fehér kígyó technikájának is nevezik, viszont mivel itt nem csak levedlik egy réteg a testről, hanem újraépül a test egy sérült, meggyengített másikból, az eredmény egy gyengébb test lesz. A hatalmas árért a használó, ha okosan használja, gyakrolatilag el tud kerülni és túl tud élni bármilyen sérülést.
Chakraszint: 800
Besorolás: S
Megkötés: A technikát CSAK Kabuto, Orochimaru és Sasuke ismeri, CSAK tőlük tanulható meg!


Gogyou Fuuin // Öt Elemû Pecsét

A technika segítségével a használó mind az öt ujján egy elemi pecsét jelenik meg, (víz, fém, föld, tûz, fa) és ennek a segítségével a megfelelő helyre bevitt ütéssel képes gyengíteni - vagy akár meg is szüntetni - egy pecsét hatását, de az alatta levő pecsét nem tűnik el.
Chakrapont: 500
Besorolás: A
Megjegyzés: A pecsét az S szintű pecséteket maximum 30%-os pecsétminőség romlással tudja csak gyengíteni, instabillá tenni, míg az A szintű pecséteket 60%-os pecsétminőség romlással képes gyengíteni, (Chakra erősítő szer, módszer használatával képes meg is szüntetni a pecsét hatását) az A szintűnél gyengébb pecsétek hatását pedig 100%-osan képes megszüntetni. De természetesen ez a pecsét csak blokkolja az alatta lévő pecsétet, de nem szünteti meg! 
Megkötés: Az Öt Elemű pecsét csak a Legendás Sanninok egyikétől vagy pedig az Öt Elem Templomaink valamely papjától tanulhatóak el!


Gogyou Kaiin // Öt Elemû Felnyitás

A Gogyuu Fuuin hatását és pecsétjét szünteti meg és tünteti el, ezzel a Fuuin alatti pecsét hatása visszaállítódik az eredeti formájára.
Chakrapont: 500
Besorolás: A
Megjegyzés: Az Öt Elemű Pecsét ismeretében a használó automatikusan képes erre a technikára is.

_________________
° Hiroto Yukionna, Tottori Shinko, Matsuhito Shinroku --> Cukorkacsapat 2.0
° Kenshiro Hanae --> Újra elveszve... 
° Kureiji Hanaro --> Minden kezdet nehéz
° Rui --> A Fájdalmas Jóslat: Élet
° Yoshitaro --> A Fájdalmas Jóslat: Halál
° Akira --> "Tartozni valahová..."
° Saigo --> Egy "B" szintű küldetés
° Abuso --> Homokszív
° Kawachi --> ???
° Datara --> Nawabare no Jutsu
avatar
Jiraiya
Mesélő

Specializálódás : Mekkenteni a mekkenthetőt

Tartózkodási hely : Félkarú Rablózik valahol


Adatlap
Szint: S
Rang: Kiégett Játéktechnikus
Chakraszint: Kecske :|

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Pént. Jan. 27 2017, 23:50

A Genjutsu Technikák leírásai is Frissültek! 




Szerk.: Bocsi, de nem bírtam ki Very Happy - Danzou

Köszi :3

_________________
° Hiroto Yukionna, Tottori Shinko, Matsuhito Shinroku --> Cukorkacsapat 2.0
° Kenshiro Hanae --> Újra elveszve... 
° Kureiji Hanaro --> Minden kezdet nehéz
° Rui --> A Fájdalmas Jóslat: Élet
° Yoshitaro --> A Fájdalmas Jóslat: Halál
° Akira --> "Tartozni valahová..."
° Saigo --> Egy "B" szintű küldetés
° Abuso --> Homokszív
° Kawachi --> ???
° Datara --> Nawabare no Jutsu
avatar
Jiraiya
Mesélő

Specializálódás : Mekkenteni a mekkenthetőt

Tartózkodási hely : Félkarú Rablózik valahol


Adatlap
Szint: S
Rang: Kiégett Játéktechnikus
Chakraszint: Kecske :|

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Szer. Feb. 08 2017, 14:18

A Fuuton, Suiton, Raiton, Doton Technikák topicja frissült, egy kisebb leírás került be róluk általánosságban. A Katon leírása a napokban érkezik.

_________________
° Hiroto Yukionna, Tottori Shinko, Matsuhito Shinroku --> Cukorkacsapat 2.0
° Kenshiro Hanae --> Újra elveszve... 
° Kureiji Hanaro --> Minden kezdet nehéz
° Rui --> A Fájdalmas Jóslat: Élet
° Yoshitaro --> A Fájdalmas Jóslat: Halál
° Akira --> "Tartozni valahová..."
° Saigo --> Egy "B" szintű küldetés
° Abuso --> Homokszív
° Kawachi --> ???
° Datara --> Nawabare no Jutsu
avatar
Jiraiya
Mesélő

Specializálódás : Mekkenteni a mekkenthetőt

Tartózkodási hely : Félkarú Rablózik valahol


Adatlap
Szint: S
Rang: Kiégett Játéktechnikus
Chakraszint: Kecske :|

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Szer. Feb. 15 2017, 17:54

Elkészült a pecsétek leírása egy röpke három órás procedúra során. Itt lehet megtekinteni: narutohun.niceboard.org/t406-pecsetek#808

Előre szólok, hogy NAGYON szájbarágós, de természetesen okkal.

_________________
° Hiroto Yukionna, Tottori Shinko, Matsuhito Shinroku --> Cukorkacsapat 2.0
° Kenshiro Hanae --> Újra elveszve... 
° Kureiji Hanaro --> Minden kezdet nehéz
° Rui --> A Fájdalmas Jóslat: Élet
° Yoshitaro --> A Fájdalmas Jóslat: Halál
° Akira --> "Tartozni valahová..."
° Saigo --> Egy "B" szintű küldetés
° Abuso --> Homokszív
° Kawachi --> ???
° Datara --> Nawabare no Jutsu
avatar
Jiraiya
Mesélő

Specializálódás : Mekkenteni a mekkenthetőt

Tartózkodási hely : Félkarú Rablózik valahol


Adatlap
Szint: S
Rang: Kiégett Játéktechnikus
Chakraszint: Kecske :|

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Senju Tobirama on Vas. Feb. 19 2017, 21:57

Üdv!

A Hien technikák átkerültek a kenjutsukhoz, valamint azok besorolásra kerültek TJP ügyileg, mivel a lista technikáinak nagy része taijutsu technikákéhoz hasonló nehézségű testmozgással járnak együtt. Ezeket szinteztük be...

Azok, akiknek meg van valamelyik technika, visszamenőlegesen kapnak érte. Kérem mindenki jelezze, akinek van az előbb említett listában technikája, melyért már taijutsu jár.

TJP igénylés:
http://narutohun.niceboard.org/t3021-taijutsu-pontok-elosztasa#50532

Kenjutsu lista:
http://narutohun.niceboard.org/t207-kenjutsu#247

Ui:

A Hien stílus a Kenjutsu ágazatba tartozik, azonban elsajátításához nem szükséges Engedélykérelem, így azonban a használó nem kap engedélyt magára a Kenjutsu stílusra.

_________________
avatar
Senju Tobirama
Főadminisztrátor


Adatlap
Szint: E
Rang: Hokage
Chakraszint: Halálütés

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Senju Tobirama on Kedd Feb. 21 2017, 01:23

Üdv!
A taijutsu technikák beszintezésre kerültek pontok terén, melyek a követelményüket jelentik. Tehát, ha megvan az adott mértékű chakra hozzá, CSAK akkor tanulható a technika, ha megvan a megfelelő taijutsu szint is. Természetesen visszamenőleg NEM kerül ez a rendszer bevezetésre, tehát nem fogja elveszteni a technikájának használati jogát az, akinek megvan, viszont a szükséges pontszám nincs.
Röviden tehát: Mostantól a taijutsu technikákhoz TJP szintet is el kell érni, hogy tanulni tudja az ember.
Nézzétek hát át újból a listákat.

Stílusok:
http://narutohun.niceboard.org/t204-taijutsu-stilusok

Pusztakezes technikák:
http://narutohun.niceboard.org/t206-pusztakezes-technikak

_________________
avatar
Senju Tobirama
Főadminisztrátor


Adatlap
Szint: E
Rang: Hokage
Chakraszint: Halálütés

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Senju Tobirama on Kedd Márc. 14 2017, 14:14

Üdv!
Sokak örömére, talán még többek kárára, a Titkos Klán Technikák topicja, a Ninjutsukon belül, frissítésre került. Amik nem voltak eddig, azok beszintezésre kerültek, valamint a technikák chakraigénye is változott a reális mértékekre. Illetve az Akimichi technikák átkerültek a Taijutsukhoz, a pusztakezes technikák rész alá, mivel a listában szereplőket inkább taijutsunak találtuk. (Ugye a Hyuuga technikák is ott találhatóak meg.)

Klán Technikák:
http://narutohun.niceboard.org/t345-titkos-klan-technikak

Akimichi Technikák:
http://narutohun.niceboard.org/t206-pusztakezes-technikak#756

_________________
avatar
Senju Tobirama
Főadminisztrátor


Adatlap
Szint: E
Rang: Hokage
Chakraszint: Halálütés

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Senju Tobirama on Szer. Jún. 14 2017, 22:20

Üdv!
"Enyhe" késéssel, ám Hiroto munkássága alapján frissítésre került a Hyoton Kekkei Genkai és Yukigakurei jutsu lista.
Köszönjük a segítséget, használjátok egészséggel! ^^

Link: http://narutohun.niceboard.org/t214-hyoton#255

_________________
avatar
Senju Tobirama
Főadminisztrátor


Adatlap
Szint: E
Rang: Hokage
Chakraszint: Halálütés

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Szer. Nov. 08 2017, 20:52

Kedves Játékosok!

A Gitou // Ceremónia névre hallgató Kenjutsu technika a mai naptól kezdve Alap Technikája minden elfogadott előtörténettel rendelkező Szamuráj karakternek. Hogyha esetleg van olyan Szamuráj karakter, aki nem rendelkezik még az említett technikával, de már van elfogadott előtörténete, akkor az nyugodt szívvel írja fel az adatlapjára.

A továbbiakban várható a Kenjutsu technikákkal és a Szamuráj kaszttal kapcsolatos egyéb, fejlődés szempontjából pozitív változások.

_________________
° Hiroto Yukionna, Tottori Shinko, Matsuhito Shinroku --> Cukorkacsapat 2.0
° Kenshiro Hanae --> Újra elveszve... 
° Kureiji Hanaro --> Minden kezdet nehéz
° Rui --> A Fájdalmas Jóslat: Élet
° Yoshitaro --> A Fájdalmas Jóslat: Halál
° Akira --> "Tartozni valahová..."
° Saigo --> Egy "B" szintű küldetés
° Abuso --> Homokszív
° Kawachi --> ???
° Datara --> Nawabare no Jutsu
avatar
Jiraiya
Mesélő

Specializálódás : Mekkenteni a mekkenthetőt

Tartózkodási hely : Félkarú Rablózik valahol


Adatlap
Szint: S
Rang: Kiégett Játéktechnikus
Chakraszint: Kecske :|

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Jiraiya on Csüt. Nov. 16 2017, 18:05

Kedves Játékosok!

A Mérgek leírását pontosítottuk, most már mindenki számára egyértelmű lesz, hogy mely mérgeket lehet engedély nélkül megszerezni és melyikeket nem. Ezen kívül a mérgekkel kapcsolatos technikák leírásai is módosultak, kiegészültek némi magyarázattal.

Továbbá az Orvosi Technikák közül eltávolításra került a következő technika:

Biransei no Jutsu // Mérges Gáz Technika



A ninja képes egy viszonylag nagy mérgező gázfelhőt lehelni. Mely rosszullétet okoz és bénultságot eredményez. A technika létrehozásához ismerni kell a Gázlehelet // Doku Gasu nevezetű technikát.
Besorolás: C
Chakraszint: 150
Megkötés: Gázlehelet // Doku Gasu



Ennek oka, hogy a Sima Jutsuknál megtalálható Doku Gasu nevezetű jutsut NEM medikus ninják is tanulhatják, hogyha megfelelnek a technika feltételeinek. Ebből következik, hogy a Doku Gasu technika a következő képen módosult:



Gázlehelet // Doku Gasu

Használója nagy erejű levegőáramlatot fúj ki magából, ami a beleoldott chakra hatására mérgező füstté változik. A méreg ereje a létrehozó tudásától függ; legalább egy méreg pontos összeállítását ismernie kell a technika létrehozásához, éppen ezért leginkább medikus ninják használják.
Chakraszint: 250
Besorolás: B


Gázlehelet // Doku Gasu

Használója nagy erejű levegőáramlatot fúj ki magából, ami a beleoldott chakra hatására mérgező füstté változik. A méreg ereje a létrehozó tudásától függ; legalább egy méreg pontos összeállítását ismernie kell a technika létrehozásához, éppen ezért leginkább medikus ninják használják. A technikát csak olyan méreggel lehet létrehozni, melyhez a használó hozzászoktatja a szervezetét. Kisebb dózisokat adagolva magának, a szervezet idővel képessé válik arra, hogy ellenállóbb legyen az adott típusú méreggel szemben, ezen kívül a ninja így válik képessé arra, hogy chakrájával reprodukálja a méreg hatását. A technika lényege tehát: Egy, a használó által is ismert/birtokolt és hatásait megtapasztalt toxin chakrával történő megalkotása. Lényegében a chakrába kódolt hatás és a chakra füst, gáz formájában való átalakítása lesz az, ami működésbe hozza a technikát. Vagyis a belélegzett füstté alakított chakra, - mi tartalmazza a méreg hatásait - fogja megmérgezni az áldozatot. A technika használható Biológiai és Kémiai típusú méreggel is.
Chakraszint: 250
Besorolás: B
Megkötés: Csak olyan méreggel használható a technika, amit a használó is kipróbált magán és valamilyen szinten immunissá tette ellene a szervezetét. Magas szintű, drasztikus hatású, S szintű mérgeket ezzel a jutsuval nem lehet létrehozni!

_________________
° Hiroto Yukionna, Tottori Shinko, Matsuhito Shinroku --> Cukorkacsapat 2.0
° Kenshiro Hanae --> Újra elveszve... 
° Kureiji Hanaro --> Minden kezdet nehéz
° Rui --> A Fájdalmas Jóslat: Élet
° Yoshitaro --> A Fájdalmas Jóslat: Halál
° Akira --> "Tartozni valahová..."
° Saigo --> Egy "B" szintű küldetés
° Abuso --> Homokszív
° Kawachi --> ???
° Datara --> Nawabare no Jutsu
avatar
Jiraiya
Mesélő

Specializálódás : Mekkenteni a mekkenthetőt

Tartózkodási hely : Félkarú Rablózik valahol


Adatlap
Szint: S
Rang: Kiégett Játéktechnikus
Chakraszint: Kecske :|

Felhasználó profiljának megtekintése

Vissza az elejére Go down

Re: -= Játéktechnikai Hírek =-

Témanyitás  Sponsored content


Sponsored content


Vissza az elejére Go down

2 / 2 oldal Previous  1, 2

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.